Oldalak

2022. december 6., kedd

Casey McQuiston - Vörös, fehér & királykék


 

Hát...wow.

Sose gondoltam volna, hogy egy olyan könyvet fogok olvasni, ami az ellenségekből szerelmesek kategóriába fog tartozni, plusz két fiúról is szól.

Szeretném tisztázni, hogy semmi problémám-bajom nincs az LMBTQ emberekkel, sőt támogatója vagyok a közösségnek.

Visszatérve a könyvhöz. Már rég láttam az Instagramon, hogy szeretik, de @bogdanattila23 sztorijában osztott meg egy részletet, amit elolvastam és tudtam, hogy kell nekem a könyv. És milyen jól tettem, hogy beszeretem.

Már maga a történet érdekes számomra, mivel nem vagyok otthon a politikában, de nem is követem azt, így idegen volt számomra.


A történet egyik szereplője az Amerikai Egyesült Államok elnökének a fia, Alex. Nagy támogatója az édesanyjának és szerves része a politika az életében. Az elnökválasztás előtt állnak. Ez mind zökkenőmentes lenne, ha nem lenne egy személy, akivel verseng Alex.

Egy baleset következtében, -ami inkább egy szerencsétlen véletlen, mint baleset- ami a nyilvánosság előtt történt meg, és egy rossz pletyka miatt, kénytelenek összebarátkozni, bár semmi jóra nem számítanak és idővel valami több is kialakul közöttük.

Titkolniuk kell a kapcsolatukat a nyilvánosság előtt és meghazudtolni önmagukat is, hogy se ők, se a kapcsolatuk ne sérüljön.

A két fiú szereplő közül, azt mondanám, hogy Henry az, aki jobban tetszik, mint karakter és személyiségileg hozzám közelebb áll, de természetileg Alex viszi a prímet.

Eleinte óvakodtam a pöttyös kötetektől (Alkonyat miatt), de ez a történet megtörte bennem a jeget. Biztosra veszem, hogy nagyon gyakran fogom olvasni, amint lehetséges.

Öröm volt olvasni, hiszen így betekintést nyerhettem az elnöki és a királyi családba, hogy ott is bármi lehetséges.

Üdv, Bali

1 megjegyzés:

  1. Wiii, visszatértél! 🥰🎉 És még milyen jó könyvvel😁 várjuk a következő blogokat❤️

    VálaszTörlés