Oldalak

2023. január 16., hétfő

2023 céljai

 


Üdv nálam!

Igaz már elkezdődött az új év, de nincs késő célokat kitűzni az elkövetkezendő hónapokra!

Én mindig úgy szoktam gondolkodni, hogy az egész évre gondolkozok célokban. Néhányat meg is fogok osztani kedves olvasó.

Tudom, hogy vannak olyan emberek, akik nem szoktak célokat kitűzni maguknak, amivel teljesen rendben van, de valahogy én úgy érzem, hogy nem csináltam semmit az évben, ha nincsenek célok kitűzve, amiket megugorhatok és jó érzéssel zárhatom az évet.

Vannak olyan céljaim, amelyeket nem szeretnék közzé tenni és amikről pár emberke tud a közvetlen környezetemben, de olyan is van, amit egyáltalán nem is osztok meg, hiszen nem akarok csalódást okozni annak a személynek vagy épp magamnak.

Na de nem is húzom tovább az időt, itt is van néhány célom a 2023-as évre:

  • az egyetemi teljesítményem növelése
  • minimum 20 könyv elolvasása
  • blogra több posztolás
  • több gyümölcs fogyasztás
  • egy új tetoválás
Ez a pár darab van fixen, amit megosztok veled kedves olvasó és remélem ötletet is tudtam adni, ha esetleg célt akarsz kitűzni, de még nem tudod mi legyen.

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése