Oldalak

2023. február 20., hétfő

Egy éve

 


Üdvözlet!

Ezúttal egy új hobbimról hoztam egy bejegyzést.

Már egy éve, hogy a kezembe vettem a horgolótűt és megkértem anyumat, hogy segítsen megtanulni a horgolás rejtelmeire. Sajnos vagy nem sajnos, az a hátrány került szembe vele, hogy míg anyum jobb kezes, addig én bal kezes vagyok. Ebből a szempontból pedig nem tudott megtanítani rá. Így maradt nekem az internet.

Elképesztő, hogy mennyi horgolással kapcsolatos videó van fent a videómegosztón, de nagyon kevés van, ami a bal kezesektől származik. 

Nehezen ment a tanulás, de pár gyakorlás után megszületett az első horgolmányom, ami nem más lett, mint egy tök.

A tök után, pedig érkeztek a kis állatok, többek között: polip, medúza, pingvin, méhecske stb.

Sajnos az elsők, már nincsenek velem, mert elajándékoztam őket, de még mindig a szívemben élnek.

Ezek után jött egy kisebb szünet, amikor is elkezdtem egy nagyobb projektet, amiről később, majd fogtok olvasni itt, addig pedig titok.


És ismét visszatértem a kisállatokhoz, amiknél, néha előfordult egy kis utálat is és közben rájöttem, hogy mit is csinálok rosszul, így a hiba kijavítását követően sokkal boldogabban álltam hozzá a horgolásnak. 

Aztán jött egy újabb fordulat. Tudjátok vannak olyan cégek, akik Mikulásoznak és megtudtam, hogy anyunak az egyik munkatársa (akit ki is húzott) nagypapa lett. Ebből kifolyólag pedig úgy döntöttem, hogy csinálok a kisunokának egy pajtást, akivel szundikálhat.


Ez a kis maci a kendővel, direkt olyan fonallal horgolódott, ami a bababőrrel barát, így nem okoz irritációt sem. 

Alig vártam, hogy visszajelzést kaphassak a macit illetően és mikor anyum mesélte, hogy az újdonsült nagyapa elsírta magát, megmelengedte a szívemet.

Közben természetesen mintákat mentettem el Instagramon és videókat is, hogy később meg is alkothassam azokat.

Többek között fenyőfa is előkerült és egy kifordítható polip is, de nagyon nagyon megtetszettek a nyuszik is.




Aztán az új év kezdetén, mikor már visszamentünk a munkahelyekre, anyum egy hírrel érkezett haza.

Az egyik munkatársa látta a horgolt állatokat és elgondolkodott. Egy kihívás elé állított, ami annyiban állt, hogy egy Unicumos üveget kell horgoljak, méghozzá úgy, hogy a logó is rajta legyen. Szerencsére a felíratot nem kellett ráhímezzem, igazából nem is lett volna hely neki, hiszen kulcstartót szeretett volna belőle.

Volt egy kisebb gondom a színválasztást illetően, de hamar megoldódott. A mintát hozzá én csináltam, ami könnyű volt igaz az üveghez, de a kereszthez nem annyira. Négyszer kezdtem neki, hogy elindulhassak, míg végül csináltam egy kisebb vázlatot és azt követve sikerült meghorgolni és összevarrni is. A megrendelő fél pedig elégedett volt a végeredménnyel és egy másikat is rendelt fekete színben.


Azonban a legbüszkébb egy másikra vagyok, ami megnehezítette a feladatomat.

Fogatlant, a sárkányt igazán nehéz volt horgolnom. Azt el kell mondanom, hogy a feketével nehezen lehet horgolni, mert nem lehet látni a szemeket és erős fény kell hozzá. Plusz a kisebb darabok is meggyűjtötték a bajomat, de a végeredmény magáért beszél.

A legutóbbi horgolt dolgom egy szív volt, ami kulcstartóként szolgál és egy, ami tűpárnaként használok.


Hamarosan azonban újabb mintákat veszek készhez és az elkészült darabokat mindig megosztom Instagramon is.

Remélem tetszett ez a kis könnyedebb bejegyzés, nekem nagyon.

Kellemes napot nektek!

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése