Oldalak

2023. június 20., kedd

Axie Oh: XoXo

 



Üdvözlet kedves olvasó!

Rég volt már, hogy egy bejegyzést írtam volna, de elérkezett az idő, hogy visszatérjek az olyan tevékenységeimhez, amelyekre mostanában nagyon kevés időt tudtam szánni.

A mai téma Axie Oh XoXo című könyve.
Nagyon sokat gondolkodtam, hogy hogyan is kéne megfogalmaznom róla egy jó mondatot és sikerült is fejben, de még nem lövöm el.

A könyv főszereplője Jenny, aki Los Angelesben lakik, csellista és korei-amerikai. Az egyik nap találkozik a titokzatos Cseu-val, akivel eltölt egy izgalmas estét, ám a fiú hirtelen tűnik el. Jenny akkor érzi, hogy valami felgyúlt benne. Ám a történetüknek koránt sincs vége.
Jenny nagymamája betegsége miatt anyukájával Koreába utaznak, a lány ott folytatja tovább a tanulmányait és barátokra tesz szert.
És itt jön a fordulat... Cseu is abba az iskolában tanul, ahol ő és emellett az egyik híres k-pop banda tagja, az XoXo-é. 

Szerintem, ez a könyv első osztályú azoknak az embereknek, akik szeretik Dél-Koreát, a k-popot vagy a k-drámákat, hiszen tele van a könyv olyan elemekkel, ami kifejezetten ezekre az elemekre összpontosul. 
Azonban az XoXo egy olyan kötet, amely tele van klisékkel és már-már e miatt unalmassá válhat. Őszintén a történet első felével küszködtem, de a második fele megragadt és faltam az oldalakat.

A gondolat, ami megmaradt a fejemben, pedig az: "Olyan, mint egy koreai dráma". 

És bár az eleje döcögősen indult be, nekem tetszett a történet és egyszer megéri elolvasni. (Főleg, ha szereted Dél-Korea alkotásait ;))

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése