Oldalak

2023. augusztus 12., szombat

Stephanie Garber: Volt egyszer egy összetört szív

 


Üdvözlet kedves olvasó!

A mai témánk: Stephanie Garber Volt egyszer egy összetört szív című könyv lesz.

Nagyon sok helyen láttam már a kötetet és Januárban elhatároztam, hogy amint lesz lehetőségem megvásárolni, a birtokomban lesz a könyv. Ez meg is történt, ám csak pár hét elteltével olvastam el, ugyanis pont vizsgaszezonban voltam és a jó jegy fontos számomra.

A történet Evangeline Fox főszereplésében, az igaz szerelem utáni vágyakozást és annak boldog végének keresését vizsgálhatjuk meg. Ám van egy fordulat, mégpedig a Caraval trilógiából ismert egyik szereplője is feltűnik, mégpedig a Szívek Hercege. Kettejük között megköttetik egy üzlet, melynek ára három csók, de sajnos a lánynak nincs semmi beleszólása, hogy kit csókolhat meg.

Őszintén? Faltam a könyvek oldalait, annyira magával ragadt a történet és pont annyira várom, hogy a folytatásai is a kezemben lehessenek és végre teljesen, egymás után el tudjam olvasni őket.

A Caraval trilógiában megismert Jacks, vagyis a Szívek Hercege számomra egy igazán karizmatikus karakter és valahogy nem tudom eldönteni, hogy jó vagy rossz akar lenni, de nem is ez a lényeg. A könyvben olvasott pillanatokban is van olyan helyzet, amikor a herceg érzései győznek, ez pedig annyira megőrjítő is tud lenni, mint egy forró nyári napon a jégkrémért állni sorba.

Én már az elején észrevettem az utaló jeleket és remélem az a lelkes olvasó is észrevette, aki már ismeri Stephanie írásait. A varázslat és a szerelem vajon megfér egymás mellett ez alkalommal is?
Én kíváncsian várom.

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése