Oldalak

2019. július 6., szombat

Animeajánló #2

Attack on Titan - Shingeki no Kyojin

Sziasztok!
  Az Attack on Titan (AoT) 2013-ban került fel az internethálózatra és sok anime rajongót azonnal magával ragadott. Bár én jóval később kezdtem el nézni az animet, mint a kortársaim, mégis azt mondom, hogy kár volt eddig halogatnom ezt a művet.
  Ez a remekmű nem csak egy évadot (25 rész) vesz fel, hanem eddig három évadot, három special részt, hat OVA-t és három egész estés mozit és hogy rendesen zárjam az egészet 2020-ra beígérték a befejező évadot is, amint minden AoT rajongó már most nagyon vár.  

  A történetről egy kis részletet szeretnék megosztani veletek; A három főszereplőnk békés életet él a falakkal körülvett városban, ami az óriások ellen nyújt védelmet. Bár az emberek azt hitték, hogy békésen élhetnek a falak közé zárva, mégis egy nagy csapás érte el őket, ugyanis feltűnik egy óriás, ami berúgja a falat, ezzel hatalmas lyukat hagyva rajta és óriások hada szabadul rá a városra. Főszereplőink megmenekülnek, de nagy veszteségeket hagynak maguk után és szörnyűségeket élnek át.


 Eleinte nagyon irtóztam ettől az animétől, mert úgy voltam vele, hogy nagyon felkapott lett nagyon rövid idő alatt, amit nem nagyon értettem, végül felvettek a megnézendő animéim listájára és ebbe az évben sikerült megnéznem mind a három évadot. Azt kell mondjam, hogy nem bántam meg azt az időt, amit rászántam, mert eseménydús animének mondható és a története is érdekes. 
Olyan embereknek ajánlom ezt az animét, akiket nem zavar az enyhe erőszakos jelenetek és szeretik a katonai témájú filmeket, sorozatokat, animéket, mert garantálom, hogy nagyon nehezen tudsz majd megállni, hogy ne nézd végig az animét.

Üdv Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése