Oldalak

2019. december 10., kedd

Zene #4

Karácsonyi számok
(k-pop számok)


Hamarosan itt a Karácsony és mindenki hangolódik az ünnepre, ahogy én is. Mint sokan tudjátok (főleg a zeneajánlókból) nagyon szeretem a koreai pop zenét, ezért most, akik "megfertőződtek" a K-Pop vírussal (és akik nem), most elhoztam pár olyan karácsonyi dalt, amit sokat hallgatok ebben az időszakban. 

1. Twice - Merry & Happy
A lányok karácsonyi száma igazán kellemes hangulatot teremt a hallgatónak, igazi ünnepi számot sikerült alkotniuk 2017-ben.

2. BTOB - The Winter's Tale
A BTOB-hoz méltó szám lett összehozva, hiszen aki jól ismeri a fiúk munkásságát, akkor az tudja jól, hogy ők a ballada vonalon mozognak. Az MV a címet nem hazudtolja meg, hiszen olyan, mintha egy mesevilágba csöppentünk volna és a vége felé fel is tűnnek kedvenc mackónk is, Micimackó és barátai.


3. NCT Dream - Joy
Erről a dalról nem szeretnék sokat írni... Maga a dal hangzása sokaknak ismerős lehet, hiszen ez egy feldolgozásnak felel meg (előre is bocsánat, hogy ha valamit rosszul tudok). Szerintem ez a dal mindenki számára meghozza a karácsonyi hangulatot, legalábbis én ezt tapasztaltam.

4. GOT7 - Miracle
Ezt a dalt akkor tudnám elképzelni, amikor a család az ajándékokat bontogatja a fa körül, hiszen  minden Karácsonyt csodaként él meg az ember.

5. BTS - Christmas Day
A BTS két tagja Jimin és Jungkook közös száma a rendes lejátszólistámon van, mert bármikor meg tudom hallgatni a közös számukat, ami szerelemmel túlfűtött, mármint a dalszöveg miatt.


Remélem volt olyan szám, ami elnyerte a tetszéseteket! 
Kellemes készülődést a Karácsonyra!
Üdv, Bali!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése