Oldalak

2020. augusztus 31., hétfő

Kreativítás #2

Puzzle


Hello mindenkinek!


 Nagy kihagyás után végre ismét leültem kicsiny laptopom elé a billentyűzetek birodalmába. Sajnálom, hogy olyan sokáig nem jelentkeztem, de most már itt vagyok és önthetem magamból a szavakat.


A mai témának egy kirakót választottam, amit az alábbi képen tekinthettek meg.



Rövid története

A puzzle-t, még 5-6 éves szereztem be, középiskolásként.

Az évek során a szekrény tetején porosodott a dobozában, majd a költözés során magammal hoztam az új lakásunkba. Mivel nem akartam, hogy ott is csak porfogó legye, így elhatároztam, hogy kirakom. 

Nagy hévvel estem neki a kirakónak, majd mikor elkészült, arra gondoltam, hogy mennyire jól mutatna egy képkeretben a falon.


A kirakás folyamata

Első lépésként felszabadítottam egy parafatáblát, hogy teljesen üres legyen, és kirakhassam rá a kirakót.

A puzzle 68x48 centiméteres, így azt ki kellett mérjem, és egy fehér filctoll segítségével jelöltem meg a méretarányokat,

Egy folyékony ragasztó segítségével felragasztottam a kép szélét. Ezután pedig kiválogattam a piros részeket, amiket szépen kirakosgattam. A szürke részek már nehezbbek voltak, de azokkal is sikerült pár óra alatt végeznem.

Miután kész lettem, felragasztottam a maradék darabokat és megkaptam a teljes képet.

A látható parafa részt piros és egy kevés fekete akrilfestékkel lefestettem. 

Egy ilyen sok darabos kirakóhoz idő és türelem kell, így nem csoda, ha 3 nap alatt készítettem el.


Az anyagok, amiket használtam: 

  • egy 90x60 centiméteres parafatábla
  • mérőszalag
  • fehér filctoll
  • folyékony ragasztó
  • kés (az esetleges hibák javításához)
  • piros akrilfesték
  • fekete akrilfesték
  • ecset

A folyamatot képekben örökítettem meg, amiket itt nézhettek meg.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése