Oldalak

2020. november 20., péntek

Sorozatajánló #3

 V, mint Viktória



Történet

Tori Vega felvételt nyer testvére által a Hollywood Arts művészeti gimibe, ahol furcsa és vicces napok elé néz a fiatal lány. Nem mindennapi tanításban részesül, illetve szokatlan történések tanúja vagy átélője lesz.


Vélemény

Ahogy az iCarly, úgy a V,mint Viktória is a Nickelodeon csatornán levetített sorozat. Ezt a sorozatot is még tizenéves koromban láttam, szintén össze-vissza a részeket és mivel érdekelt, ezért neki is láttam.

És milyen jól tettem!

Ugyanis egy egészen más élmény volt, mint az iCarly. Igaz mindkét sorozat sitcom, ami furcsa, szokatlan, vicces szituációk elé állítja a szereplőket, ugyanakkor a V, mint Viktória nyújtja a musical szálat is. Bár nem minden részben, de igazán fülbemászó, testet megmozgató számokról van szó.

És...

Ennek a sorozatnak köszönhetően ismerhettem meg Ariana Grande színészi oldalát is. Már pár évvel ezelőtt is szerettem a hangját, de az ahogyan a karakterét alakítja, ahhoz kell tehetség. 

Összességében nagyon király sorozat.

Ajánlom

Minden olyan Nickelodeon rajongónak, aki nem csak a most levetített sorozatok érdeklik, hanem visszamenne az időben egy kicsikét. Illetve azok számára is, akiket érdekel egy sorozat egy csapat tiniről, akik néha szuper dalokat énekelnek.


Üdv, Bali


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése