Oldalak

2020. november 3., kedd

Kreatívitás #3

 Bullet Journal

November


Üdvözlök mindenkit a blogon!

Háttértörténet

A legújabb bejegyzés témája nem más, mint a Bullet Journal vagyis a Határidőnapló.

Régóta szerettem volna egy határidőnaplót magamnak, amibe írhatom a saját teendőim listáját, vagy éppen azt, hogy mikor is találkozgatok (ez utóbbi a karantén miatt kiesik és fejben is emlékszem kivel leszek). 

Bevallom őszintén, hogy egy éve próbálkoztam a határidőnaplóval, ami nem nagyon vált be, hiszen egyszerre akartam több mindent és azonnal. Beláttam, hogy ez nem mehet így. 

Mit is tettem?

Több hónapnyi kutatást végeztem ez ügybe, hogy mit érdemes a sajátomba belevinnem, mit tartok alkalmasnak és tartottam egy úgymond "próba hónapot". 

És végre megszületett a számomra is megfelelő határidőnapló.


A megalkotás folyamata


Először is ceruzával rajzolom meg az alapot, jelen esetben egy kört és kis leveleket, amik inkább néznek ki szívecskéknek, illetve még kis virágokat is rajzolok. 
Mivel a November egy kissé szürke hónap és nem szerettem volna túlzásba vinni az egész kinézetet, így maradtam a minimalista kinézetnél.

A ceruzára rárajzolok egy fekete tűfilccel, hogy jobban látható legyen a nyitólap. 
(Ahogy véglegesen kinéz a nyitólap, nem készült kép, sajnos elfelejtettem.

Az egész hónapot igyekeztem szabad kézzel megrajzolni, ahogy minden mást is (túl lusta voltam méricskélni). Az egésznek adtam egy kis árnyékot, illetve még díszítettem virágokkal és levelekkel.



Az egyszerű minimalista stílust folytatva a heti tervezőm sem nézhetett ki másképp, mint ahogy az a képeken is látszik.
A napok kezdőbetűjét, illetve a November feliratot váltakozó kis- és nagybetűkkel írtam, hogy kicsi bohókás formát adjak neki.

A szokáskövetőt is igyekeztem ezzel a kis- és nagybetű váltogatással írni. A dobozkákat is szabad kézzel rajzoltam meg és itt több levéllel díszítettem. 

A nyitólap mellett nem maradhat ki egy kis rajz sem. Bár az idézet angolul van írva, mégis illik ehhez a letisztult formához.

Remélem tetszett ez a kis szösszenet az én határidőnaplómból.

Üdv, Bali



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése