Oldalak

2020. december 1., kedd

Kreatív #4

 Decemberi Bullet Journal


Sziasztok!

Aki esetleg nem olvasta volna még tőlem azt, hogy elkezdtem a saját határidőnaplómat, akkor most megismétlem magam. Elkezdtem.

És milyen jól tettem, ugyanis a novemberi hónapom kész káosz volt. ZH-k sokasága, beadandó feladatok, leckék, de jutott időm a szórakozásra is ezek mellett. Néha pedig csak henyéltem annyira leszívott egy-egy tantárgy.

De most új hónap vette kezdetét és a novemberi hónap utolsó tette (nem is a legutolsó) az volt, hogy megalkottam a decemberi nézetet.



Az e hónapi tematika a hó és a hópehely. Inspirálódtam az egyik youtuber-től (Amanda Rach Lee), aki a tavalyi, ha jól emlékszem, decemberi témája a hópelyhek voltak. Én is inspirálódtam általa és egy egyszerűbb stílust akartam létrehozni nem olyan sok hópehellyel. Szerintem ez sikerült is.


A havi tervezőt úgy alkottam meg, ahogy a novemberit is, hiszen egy kicsit egyszerűbb számomra és így is jól látom, hogy mi mikor fog történni a hetekben.
A színek a nyitóoldallal megegyezően kék, illetve aki szemfülesebb az észreveheti a fekete pöttyöket.


A szokás követő egy kicsit színesebb, de visszatérnek a hópelyhek, illetve a pöttyök is. Egy kicsit másabb formát követtem most, hiszen ajándékokat rajzoltam és azokat számoztam meg.
Egyébként, mikor tesztkör volt megkérdeztem magamtól, hogy "Mire jó ez?", aztán rájöttem, hogy igazán jó nekem, mert sokszor nem tudom követni, hogy mikor posztolok vagy éppen tanulok (lassan mindennapos).


A heti tervezőt meghagytam erre a letisztult formára, ahogy a novemberiben is látható. Hogy egy kis extrát vigyek bele, különböző hópelyhek díszítik, alattuk a nap és a dátum.

Ennyi lett volna az én decemberi nézetem.

Amiket használtam:
-ceruza
-fekete tűfilc (Stabilo; 0,4-es)
-kék tűfilc (Stabilo;0,4-es)
-kék színes ceruza (Milan)
-egy A5-ös vonalas füzet

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése