Oldalak

2020. december 30., szerda

Kreatív #5

 2021 és januári

Bullett Journal


Üdv mindenkinek!

Mivel hamarosan itt 2021 (alig 2 nap múlva), elkészítettem a határidőnaplóm 2021 és a januári hónap nézetét, amit most meg is osztok veletek.

2021



 

A 2021-es éves nézetét két oldalon oldottam meg, és hozzátartozik, hogy a puszta véletlennek köszönhetően került a füzet közepére.
Azért, hogy ne legyen a legszimplább kinézete, egy washi tape-t is használtam díszítésként, ez a többi oldalon is visszaköszön majd.


Az éves naptár után, a számomra legfontosabb oldal került, méghozzá a Blog ötleteknek szánt oldal. Elég sok mindent tervezek a következő évre, de szívesen meghallgatom a ti ötleteiteket is, hiszen nektek is írok.


Kifejezetten a blog oldal mellé terveztem a Megnézendő filmek/sorozatok oldalt, hiszen ezek is megtalálhatóak a blogon és könnyebb lesz megtalálni a témát is hozzá.


Az egyik legfontosabbnak nyilvánított oldal, ha te is könyvmoly vagy, mégpedig az Olvasmány lista oldala. Ide az elolvasott könyveket tervezem írni és remélem, hogy az év végéig sikerül az oldalt megtöltenem.


És a végére hagytam egy teljes oldalt, hogy a különböző jegyzetek, vagy egy betelt oldal helyettesítője legyen.

JANUÁR

A kezdőoldalt egy kicsit színesebbre gondoltam, ezért esett ez a kinézet a választásomra. Színes és egyszerű elkészíteni is. Egy kis eltérés az, hogy nem magyarul, hanem angolul írtam le a Januárt, amit így utólag vettem észre. De így is tetszik.


A hónap kinézete, mint minden bevált hónapnál, most is a szokásos kis állított téglalapok lettek, körülötte a virágok, amik az első oldalon is látni lehet.


A szokás követő, mint látni lehet vízszintesen lett lerajzolva, szabad kézzel, illetve bal oldalon látni lehet, hogy mit is tartok számon. Annyi változás van, hogy a sorozat/anime követő egy helyre került, illetve hogy tudjam melyiket néztem két színt választottam, hogy meg tudjam különböztetni. 



Szimpla nézettel oldottam meg Január első három napját és a szokásos virágokkal díszítettem. 





A heti kinézet, mint a novemberi és decemberinél most is ugyanaz, annyi változással, hogy a hétvégét két felé osztottam, hogy nagyobb helyet kapjanak.

Remélem tetszett a bemutatás a 2021-es Bullet Journal kinézetének. 
Boldog Új Évet kívánok minden kedves olvasómnak és hamarosan jövök a következő bejegyzéssel.

Köszönöm, hogy veled tartottatok a 2020-as évben és olvastátok a blogot.

Üdv, Bali











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése