Oldalak

2022. június 29., szerda

Határidőnapló - Július

 


Hello mindenkinek!

Elérkezett egy újabb határidőnapló bejegyzés. Őszintén ennél a hónapnál voltam úgy, hogy nem tudom mit kellene rajzoljak, így visszanyúlok egy korábbi ötlethez, ami a felhő motívum lett az.
Persze csavar is van benne, míg a legelső normális színű lett, addig a mostani rózsaszínes-lilás-pirosas színnel let megáldva általam.


Eredetileg nem akartam a szokásos nagy mérteket használni a havi tervezőnél, de úgy voltam vele, hogy ez sokkal jobban beválik nekem, mint a kisebb méret. Természetesen a következő oldalakon sem maradhat el a rózsaszín felhőcsoportosulás.







Én büszke vagyok, amilyenre sikerült, hiszen sok időt szántam rá és elégedett vagyok a végeredménnyel. És ezennel elkezdődött az év második fele, ami még mindenki számára rejtély.

Amiket használtam:
  • ceruza
  • fekete filc (Stabilo; 0,4)
  • rózsaszín ceruza (Crelando Artist Colour, Premium 11)
  • lila ceruza (Crelando Artist Colour, Preimum 14)
  • piros ceruza (Crelando Artist Colour, Premium 7)

U.I: Ne felejtsetek vizet inni a nagymelegbe!

Üdv, Bali

1 megjegyzés: