Oldalak

2022. június 5., vasárnap

Rick Riordan: Hádész Háza

 


Üdv mindenkinek!
Elérkezett az utolsó előtti Percy Jackson könyv ajánlása/ értékelése/véleményezése.

Ezúttal a cég Hádész háza és nem más vezeti a csapatot mint, Nico di Angelo, Hádész gyermeke. Hogy miért is, azt az előző kötetbe tudhattuk meg a végén? De annyi legyen elég, hogy Percy és Annabeth kénytelen kelletlen külön kellett váljon a csapattól.

Szerintem ez a kötet sokkal több kalandot, romantikát, sötétséget, titkot és humort tartalmaz a többinél, nem leszólni akarom a többi kötet szerkezetét, csak engem valahogy ez a könyv ragadott meg a legjobban az eddigiek közül. 

És hozzá kell tennem, hogy ebben a szériában többet tudtam meg a görög és római istenekről, mint amit eddig tudtam róluk és a rabjává váltam a mitológiának. Szinte mindennek istene van és meglepő módon olyan dolgoknak is, amiknek nem is gondolnánk.

A lényeg, ha már nem is a kaland és fantasy miatt kerül a kezünkbe, hanem egy cseppnyi érdeklődés van a görög vagy római mitológia felé, már akkor nyert ügyünk van a Percy Jacksonnal.

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése