Oldalak

2020. január 8., szerda

Levelezőtárs kerestetik

Keress levelezőtársat!


Boldog Új Évet mindenkinek!

Elérkezett a 2020-as év legelső blogbejegyzésének az ideje. Már nagyon régóta érlelődik bennem a gondolat, hogy milyen típusú bejegyzést is írhatnék nektek és arra gondoltam, hogy miért is ne írnék arról hogyan keressünk levelezőpartnert.

Az újévben mindenki sok mindent elhatároz, de szerintem egyikünk sem gondolja azt, hogy levelezőtársat keresne. 
A régi időkben, mikor még nem volt se telefon és internet az emberek levelekben kommunikáltak egymással. Ha az ismerős külföldön élt, akkor hosszabb ideig tartott megérkeznie annak a levélnek, amiben leírtad például az egyik rokonod hamarosan szülni fog és mikor már megérkezik a levél a címzetthez, már a keresztelőt tartjátok. De ez csak példa.

A mai időkben könnyebb a "levelezés". Az internetes oldalaknak köszönhetően mindenkit el lehet érni élhet az a személy akár Amerikában. 


Szeretném elmesélni én hogyan leltem rá a levelezőtársaimra és miért is döntöttem e felől.

Még kilencedikes koromban a magyartanárnőnkkel a levél feladását tanultuk az osztállyal. A táblára felrajzolta miként kell felírni a címzett és a feladó adatait a borítékra, amit buzgó diákként másoltunk be a füzetbe. Persze én már tudtam ezeket, hiszen mind a mai napig anyukámnak a testvérével levelet küldünk egymásnak.
A tanárnő, mikor látta hogy végeztünk a másolással feltett egy egyszerű kérdést: "Van levelezőtársatok?". Az osztálytól egyöntetűen a nem választ kapta, de bennem megmozgatott valamit a kérdéssel. Arra gondoltam, hogy én miért is ne kezdhetnék el levelezni?
Az iskola után anyukámat is megkérdeztem erről és elmondta nekem, hogy ő is levelezett anno gyerekkorában egy lánnyal és még most is megvannak a levelek.

Azon a héten elhatároztam, hogy felmegyek az internetre és a Google-ba beírom, hogy levelezőtársat keresek. Ismerjük jól a Google-t, ami jó pár lehetőséget tartogat a tarsolyában és megannyi lehetőséget dob ki nekünk. 
Böngészve az oldalakat rátaláltam egyre, ami nagyon megfogott, egyszerű stílusú oldal és jó pár ezer ember csatlakozott hozzá. Ez nem más, mint a moly.hu oldal, nem összetévesztendő a Moly nevezetű játékkal! 
Erre az oldalra én is regisztráltam és tucat számra olvastam a "hirdetéseket", miszerint sokan levelezőpartnert keresnek minden korosztályban. Jó párat el is olvastam, de nem nagyon feleltek meg az akkori igényeimnek és arra gondoltam, hogy miért ne írhatnék egy "karcot" amibe belefoglalok minden olyant fontosabb dolgot, amit szeretek csinálni és érdekel aztán lesz ami lesz.
Másnap, amikor felléptem az oldalra kaptam egy hozzászólást, miszerint egy korombeli lány szívesen levelezne velem e-mail-ben.


Persze az évek során elhalványultak a kapcsolatok, de sokakkal még a mai napig tartom a kapcsolatot és most is ismerkedek két lánnyal, akik nagyon szimpatikusak nekem. 
Van szerencsém hagyományos levelezésben is, de ezt a partnerrel kell megbeszélni miként szeretnétek "beszélgetni" a lényeg azon van, hogy legyetek nyitottak.

A moly.hu levelezőtárs oldala: https://moly.hu/zonak/levelezotars-kerestetik
Itt tudtok keresgélni vagy regisztrálni is.

Remélem tudtam segíteni egy kicsit és ez a bejegyzés lesz nektek a kezdőlöket arra, hogy barátságokat alakítsatok ki.

Üdv, Bali.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése