Oldalak

2020. március 2., hétfő

Hónap kedvencei

Februári kedvencek
(2020)

 Ismét eltelt egy hónap és elmaradhatatlan számomra az, hogy megosszam veletek a hónap kedvenceket.
Bár ez a februári hónap bejegyzésszegény volt, igyekszem bepótolni a lemaradásaimat és hozni a szokásos formát.

De nem is húzóm tovább a szót, jöjjenek a hónap kedvencei...az én kedvenceim.

Film 
Szerelmünk napjai


A film Stillman és Debby kapcsolatát dolgozza fel, ahogy Stillman próbál rájönni hol is rontotta el ezt az életen át tartó szerelmet. Kitartása sokszor meghazudtolja önmagát és az sem zavarja igazán, hogy egy pillanatot akár többször is átéljen a szeretett lánnyal.

BTS- Bring The Soul


Akik az elejétől követnek engem vagy személyesen is ismernek, azok tudják, hogy nagy rajongója vagyok a BTS-nek. Volt szerencsém az ősszel egy linket találnom a Facebook-on, amivel meg tudtam nézni a filmet persze angol felirattal. 
A film egy dokumentumfilm, ami a fiúk világturnéjáról szól (Love Yourself) az amerikai állomások és az európai állomásokba tekintetünk be a színfalak mögé. 
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem sírtam el magam.
Örülök, hogy meg tudtam nézni a filmet, mert így sokaknak mutatják meg az emberi formájukat.

Anime
Demon Slayer - Kimetsu no Yabia

Ez a 26 részes anime volt az egyik legjobb döntés, hogy megnéztem, mert már nagyon érett rá és nagy hiba egy olyan anime rajongónak nem megnézni, mint amilyen én vagyok. 
Ebben a sorozatban Tanjirou családját lemészárolja egy démon és húgát Nezuko-t démonná változtatja, bár húga rátámad mégsem eszi meg, hanem megvédi az egyik démonölőtől.
Tanjirou-t elküldi egy mesterhez, ahol megtanulhatja a démonok ölését, ezzel is közelebb kerülve céljához, hogy újra emberré változtathassa Nezuko-t.
Figyelmeztetek mindenkit, aki úgy dönt, hogy megnézi, ez egy komolyabb anime, kissé horror beütése van a harcoknál és bőven akad vér is, de ezt eltekintve vicces helyzetek is kerülnek és igazán szép a gradfikája.

Zene
K-POP
BTS j-hope - EGO
https://www.youtube.com/watch?v=LmApDbvNCXg&t=64s
Még a hónap elején jelent meg a szám és igaz, hogy BTS, de nem tekinthetek el attól a ténytől, hogy a kedvencem énekel/rappel benne. Igazán fülbemászó dallammal rendelkezik a dal és a videó klip is igazán színes. 

BTS- ON
https://www.youtube.com/watch?v=mPVDGOVjRQ0
Bár a videó klipet később hozták nyilvánosságra, mint a dalt, igazán érdekes mondanivalója van. Itt megint csak azok vannak előnyben, akik régebb óta követik a fiúk munkásságát, hiszen ez a szám magába foglalja azt a hét évet, amit együtt eltöltöttek és ami még előttük áll.

BTS- We are Bulletproof-The Eternal
https://www.youtube.com/watch?v=DfT8yJUZja0
 A fiúk elmúlt hét évéről szóló dal, igazán kellemes hatású és könnyfakasztó dal. Személy szerint tudom, hogy nem volt könnyű nekik az útjuk sok mindenen kellett keresztülmenniük, hogy eljuthassanak oda ahol most vannak és ezért leginkább egymásnak és a fanoknak hálásak.


Nos ennyi lenne a hónap kedvencei bejegyzés...tudom nem olyan sok, amit megosztottam, illetve vannak olyan dolgok, amikről még nem tudok írni, mert még érlelődik bennem, hogy elég jó-e vagy sem. És szeretnék bocsánatot kérni, mert a bejegyzésben leginkább a BTS-sel foglalkoztam, kérlek nézzétek el nekem, hiszen ebben a hónapban tértek vissza a fiúk és szerettem volna megosztani az örömöm.

Remélem tetszett a bejegyzés, illetve találtatok valami jót is benne saját magatoknak.
Üdv, Bali.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése