Oldalak

2020. március 26., csütörtök

Könyvajánló #11

Keri Smith-Nyírd ki ezt a naplót


Szinte biztos vagyok, hogy mindenki ismeri Keri Smith Nyírd ki ezt a naplót című könyvét. 
Aki/akik mégsem ismerik a könyvet, azoknak itt egy kis beszámoló a könyvről illetve arról hogyan is találtam rá.

A könyvet még Csecse Attila Youtube videójából ismertem meg, mikor feltöltötte az első videóját a könyvről. 
Akik ismernek azok tudják mennyire szeretek kreatívkodni és ez a könyv azonnal megragadta a figyelmemet és igyekeztem magyar videókat találni a könyvről, hogy többet tudhassak meg róla. Nagyon megnehezítette a dolgom, hiszen egy nagyon kevés magyar videót találtam róla, így inkább elkezdtem keresni az angol verziót az anno gyér angoltudásommal.
Persze a könyves üzletek oldalán már javában kerestem és anyukámnak is párszor megemlítettem. Amikor már itt a városunkban is lehetett kapni azonnal lecsaptam rá és már a megvétel napján elkezdtem a feladatok végrehajtását.



Bevallom, hogy az első pár feladatnál vérzett a szívem, hogy egy ártatlan könyvnek meg kell törni a gerincét vagy le kell önteni valamivel, de az előrehaladás haladtával, már inkább váltak ezek megnyugtatóvá.


Minden oldal más feladatot ad, amit meg kell oldani a képzelet szerint. Azok, akik igazán aggódnak a saját kreatívitásuk miatt ne csüggedjenek, ugyanis az idő haladtával sokkal tehetségesebbek lesznek, mint azt hinnék.


És hogy miért is ajánlom ezt a könyvet?
Egyszerű, mert mivel most ilyenek a körülmények több idő van ahhoz, hogy kreatívak legyetek/legyünk és az idő is jobban telik, ha van valamit csinálni.

Végezetül itt van pár kép, ami a könyvből van. Bocsánat, hogy némelyik (mindegyik) homályos vagy nehezen kivehető a fényviszonyok nem voltak éppen a legkedvezőbbek és nehéz egy kézzel fényképet csinálni.







Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése