Oldalak

2020. október 7., szerda

Back to school

 Egyetemista lettem!



Üdv olvasó!

Mint a címből is kiderült egyetemista lettem.

Kevesen tudják rólam, hogy szeretek tanulni (akár mateket is). 12.-ben már nagyon gondolkoztam, hogy egyetemre menjek vagy ne. Végül az egyetem mellett döntöttem.

Igen, de volt egy kisebb (3 év) kihagyásom, amit nehezen tudtam pótolni. Közbejött az érettségi megszerzése, ami elengedhetetlen az egyetemhez. Így az volt az elsődleges célom.

A friss ropogós diplomával a kezembe kaptam is az alkalmon és a helyi egyetemre be is adtam a jelentkezésem. A Székelyudvarhelyi Egyetemi Központ (SZEK) által meghirdetett szakra, könnyűipari mérnökire. 

Ezt a az Óbudai Egyetem, Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki kara, ami Budapesten van. 

A fent említett SZEK által nyertem felvételt erre a szakra, ami levelezés útján bonyolódik le, némelyik órát személyesen tartják meg a tanárok, valamelyiket online.

Persze a hétvégi órák mellett a hétköznapok sem tétlenek, hiszen készülni kell az órákra, közeledő vizsgákra. A nehezítés az, hogy a korona vírus miatt maszkban kell ülnünk személyes találkák során. 


Vannak még dolgok, amiket ki kell tapasztalni, például az egyetem sajátos rendszerét és a hozzá tartozó appokat is. De ezek ellenére elég könnyen megy az egész tanítás. Már csak az a kérdés, hogy milyenek lesznek a vizsgák?

De mindenről igyekszem számot adni és gyakrabban jelentkezni az elmúlt időszakhoz képest.


Ha bármilyen kérdésed van nyugodtan tedd fel és válaszolok tudásomnak megfelelően.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése