Oldalak

2021. július 4., vasárnap

Kreatív #11

 Bullet Journal

Július



Üdv mindenkinek!
Egy újabb bejegyzéssel érkeztem el, mégpedig az új határidőnapló megrajzolásával.

Mint tudjátok igyekszem mindig hónap elején jelentkezni ezzel a "rovattal", hogy inspirációt is nyújtsak nektek. 
Ezúttal a hónap témája a csillagok lettek (imádom a csillagokat), így kötelességemnek láttam szívből beleadni mindent. 


Mivel az egyetemen is nyári szünet van, így a hónapi nézetet is visszavettem a minimálisra, ahogy eddig rajzoltam. De ugyanakkor a szokás követőből nem hagyhattam ki a Tanulás-t sem, mivel jelenleg a jogsi miatt tanulok. És mint láthassátok van egy hetedik szokás is.
Mint tudjátok kreatívkodni nagyon szeretek és nagyon sokszor vannak ötleteim, így kihasználva a nyarat és a temérdek időt igyekszem minél többet kreatívkodni.




A heti nézetet igyekeztem minél változatosabban megcsinálni, hiszen ha egyforma számomra már unalmas és jobb úgy írni a teendőket, hogy változatosabbak a hetek formái. 
Igen, tudom, hogy két helyen is elrontottam, de engem nem zavarnak a hibáim, de ha mégis megvan rá a módszerem.
Minden hétnél igyekeztem megjeleníteni a csillag motívumokat, hogy ezáltal lehessen valami, ami közös pont. 

Amit használtam:
  • sárga filc (Stabilo; 0,4)
  • fekete filc (Stabilo; 0,4)
  • sárga színes ceruza (Milan)
  • fekete színes ceruza (Milan)
Üdv, Bali
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése