Oldalak

2022. január 14., péntek

Dash és Lily

 


Az ünnepek lejártával nekem is kedvem lett egy kis ünnepi hangulathoz, amit nem volt olyan könnyű megtalálni. 

Egy kis keresgélés után megleltem a Dash és Lily című sorozatot, aminek 8 része található meg, természetesen felirattal néztem meg (csakis azzal volt fent). 

Könnyed kis sorozat, kevés humorral és romantikával. Persze imádtam minden pillanatát és rendesen izgultam Lily és Dash találkozásának eljövetelével. 


Az, hogy egy könyvesbolt polcain levő piros notesz által ismerkednek meg, kicsit furcsa, de mégis van benne valami titokzatosság és nem kevés bátorság. 


A karakterek is szerethetőek és egy kicsit Lily helyzetébe tudtam magam képzelni (én sem vagyok oda a bulikért), ahogy Dash helyzetébe is (nem vagyok oda a karácsonyért). De az biztos, hogy a sorozatnak van egy megmagyarázhatatlan varázsa, ami magába szippantott és elvarázsolt. 

Tökéletes a karácsonyi időszakra, még a szilveszterire is alkalmas, kikapcsol, ami ilyenkor nagyon is jól jön az embernek.

Neked van merszed?

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése