Oldalak

2022. január 23., vasárnap

Hobbi - Karkötőim


Sziasztok!
Már tavaly utaltam rá, hogy az egyik kedvenc hobbiról szeretnék írni nektek, ami nem más, mint a barátság karkötők.

Mint, minden karantén idején bezárt ember, sokan kezdek el foglalkozni különböző kreatív alkotással és egyre több olyan hobbi került népszerűségre, amik már elavultnak számítottak, illetve a nagymamáink csinálták. 

Nekem az egyik barátnőm hívta fel rá a figyelmem, mikor megláttam a csuklóján az egyik saját készítésű karkötőjét. Természetesen jöttek felé a kérdések és megkértem őt, hogy adjon egy kevés cérnát/fonalat, hogy én is kipróbálhassam magam. 


Mivel a kék és a zöld a kedvencem, természetesen ezeket a színeket kaptam kézhez, később pedig több féle színt is, amiből dolgozhattam. 


Később az Instagramom és a Youtube-om is arról szólt, hogy ilyen videókat vagy éppen mintákat nézegetek, amik olykor tematikásak is voltak (a fenti kép a Harry Potter-ben szereplő házakat szimbolizálja).




Voltak olyan minták, amelyeknek nekikezdtem, de nem fejeztem be és inkább eldobtam, mint megtartottam volna. Abban a pillanatban, nem éreztem, hogy ezt kell csinálnom és fel is mérgesítettem magam vele.


Igyekeztem én is tartani a trendeket és sok mindent én is kipróbáltam ezen a téren, ahogy sok esetben megnehezítettem a saját dolgomat is. 


Akik pedig neki akarnak kezdeni, azoknak ajánlom, hogy kezdjenek egy egyszerű mintázattal, ami nem olyan bonyolult, majd folyamatosan fejlesszék magukat. Én is így csináltam és érdemes ezt a tanácsot megfogadni.
Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése