Oldalak

2022. február 5., szombat

Kihívásba kezdtem

 


Na, hát hello!
Ismét itt vagyok egy újabb bejegyzéssel és mielőtt nekikezdenék szeretnék elnézést kérni, amiért két hétig nem volt bejegyzés. Egyrészt nem volt ötletem, másrészt megbetegedtem és sokáig elhúztam a gyógyulási fázist.

De itt vagyok és végre tudok olvasnivalóval szolgálni a kedves olvasóimnak, aminek nagyon örülök. 
A mostani bejegyzésre az egyik kihívást szánom, amibe belekezdtem még a januári hónapban. A másikról is tervezek írni, csak a végére szeretnék jutni.

Na, de a mostani kihívás nem más, mint a 30 napon keresztül megadott témákban kell írni. És még mielőtt belekezdenék, még nem jutottam a végére.
A fent látható képet a Pinterest oldaláról töltöttem le, onnan nagyon sok kihívást lehet találni és ne aggódjon az sem, aki nem tud angolul, hiszen nincsenek túlbonyolítva a megfogalmazás és könnyen lehet írni a saját nyelven is.

Megmondom őszintén, hogy én a legjobban a "30 tény magamról" naptól féltem a legjobban. Ez leginkább azért nehéz, mert olyan tényeket akartam írni magamról magamnak, amiket tudok, de mégsem vallom be magamnak vagy éppen nem vagyok tisztában vele. 

Ez a kihívás rádöbbentett arra, hogy a saját ismeretem is fontos számomra és nemcsak másoknak kell írjak, hanem saját magamnak is, hiszen úgy akarok dolgozni, hogy saját magamnak is megfeleljen, ne csak másoknak.
Ezt észben tartva szeretném az évemet is tovább ezzel a szellemiséggel folytatni és a kitűzött tervemet megvalósítani. 

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése