Oldalak

2022. február 27., vasárnap

Márciusi határidőnapló

 



Sziasztok!
Rég volt már a határidőnaplós bejegyzésem, a februárit nem posztoltam csak Instagramra, videó formába, amit ott meg tudtok nézni, ha lemaradtatok róla.

De, most úgy döntöttem, hogy nemcsak egy-egy helyre fogom kiposztolni, hanem mindenhova, amit használok és láthatjátok.

Kezdjük is. Az idei havi téma a kivi lett, ami egyszerűen akkor ötlött a fejembe, mikor kivit ettem. Mivel nem sok helyen láttam, hogy ez a finom gyümölcs szerepelne, így megalkottam a saját naplómba és megmondom őszintén, én elégedett vagyok a végeredménnyel.


Ahogy azt mindig szoktam, nagyobba rajzoltam meg a havi tervezőt, mert ide is bekerülnek a teendők, órák vagy épp fontosabb események, amiket számon akarok tartani. 


A múlt havi tervezőnél ellentétben, megint visszatértem a megszokott formátumhoz, ugyanis a múlt haviba rajzoltam egy hangulat követőt, de sajnos nem vált be nekem, így lemondtam róla. 
Szintén a múlt hónapban váltottam a szokás követőnél is a mostani formátumra, ugyanis nem kell feldátumozzak mindent, hanem egyszerűen megrajzolom a formáját és négyzetrácsossá rajzolom, így csak színeznem kell.



Igyekeztem változatosan rajzolni a heteknél, hogy ne ugyan az a forma ismétlődjön és én igazán elégedett vagyok, hogy a kivi is random helyekre lett rajzolva kisebb-nagyobb méretekben.

Amiket használtam:
  • fekete tűfilc (Stabilo; 0,4)
  • barna tűfilc (Stabilo; 0,4)
  • világoszöld ceruza (Milan)
  • sötétzöld ceruza (Milan)
  • grafitceruza
  • radír
Mint mondtam, nekem nagyon tetszik, hogy ilyen zöld lett és a lila után ez sokkal megnyugtatóbbá vált számomra és már alig várom, hogy használhassam.

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése