Oldalak

2022. március 6., vasárnap

Kinley MacGregor: A kitaszított


Eljött az év első könyv ajánlója is, ami sokat váratott magára.
De mielőtt belekezdenék szeretném elmesélni röviden, hogy hogyan is került hozzám a könyv.

Itt a blogon nem tudják az olvasók, hogy Január 31-én van a születésnapom, aminek alkalmával a levelezőtársam, Bea, meglepett egy csomaggal. Én nem számítottam arra, hogy pont aznap érkezik meg, ahogy ő sem, de nem kis meglepetést okozott, hogy kibonthattam és számomra hat ismeretlen könyv állt (egyet már ismertem és azt kértem is, de a többi meglepetés volt). És így a polcomra került A kiválasztott.

Eleinte vonakodtam ettől a könyvtől, ugyanis nem vagyok oda a romantikus könyvekért, de pozitívan csalódtam benne. 
Nemcsak maga a leírás és a fogalmazás választékos, hanem a szóhasználat és annak  a szereplők általi használata.
Külön kiemelném, hogy erotikus könyv is, ami számomra a legelső olvasmány, de azt is jeleznem kell, hogy semmi olyan durva szóhasználat nincs benne, amit a mai nyelvben használnánk. Különös finomsággal vannak említve és választékosan.

A szereplők közül nekem Sin a kedvencem, illetve a női karakterek közül Callie, persze ők ketten a főszereplők, így nem is csodálkozom. Leginkább Sin karakterével, személyével tudtam a legjobban azonosulni, mivel a férfi egy befelé forduló karakter és viaskodik a saját érzéseivel, amik miatt bizonytalan.

A történet (hogy meghozzam a kedvet az olvasáshoz), II.Henrik idejében játszódik, illetve Anglia és Skócia területein. Sin a király tanácsadója és arra kéri a lovagot, hogy vegye feleségül a skót származású foglyot, Callie-t. Sin vonakodva egyezik bele és azt tervezi, hogy a nőt végül elhagyja, ám maga Callie egy gyönyörű nő, aki kivételes érzelmeket vált ki a lovagból. 
Az eleinte érdekből kötött házasságban vágy és odaadás bontakozik ki, melyet Sin jobban megismer a Callie-vel eltöltött idő alatt. De vajon elhagyja feleségét a király kedvéért?

Szerintem az egyik legjobb olvasmányommá vált az idei évre és szinte biztos, hogy még elő fogom venni és fellapozni. 
Illetve szeretném megköszönni Beának, hogy elküldte ezt a könyvet és megismertette velem ezt a csodás érzéki műfajt. 

Üdv, Bali

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése