Oldalak

2022. május 31., kedd

Határidőnapló - Június




Üdv mindenkinek!
Hamarosan itt a Június, így el is hoztam a következő határidőnapló nézetet. 

Az idei év júniusi témája az ég (másképp nem tudom megfogalmazni). Igyekeztem olyan motívumokat rajzolni, amik az éghez tartoznak, illetve kellemes júniusi estét ragadja meg, de ez látható a rajzon.

 

Igyekeztem kimaximalizálni az egész hónap tervezőjét, ami szerintem sikerült is. 




Szerintem minden oldal csodás lett és eddig ez tetszik a legjobban az ez évi tervezőkből, bár még hátravan sok hónap.

Amiket használtam: 
  • grafit ceruza
  • radír
  • fekete tűfilc (Stabilo; 0,4)
  • sötétkék színes ceruza (Milan)
  • világoskék színes ceruza (Milan)
  • sárga színes ceruza (Milan)
  • kéken író toll
Remélem sikerült inspirációt adnom, azoknak akik még nem tudják mi legyen a következő hónap tervezője és remélem tetszik az én megoldásom is.

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése