Oldalak

2020. április 2., csütörtök

Hónap kedvencei

Március


Ismét eltelt egy hónap...
Ez a hónap igen nehéz volt mindenki számára, hiszen nem tehetünk mást, mint bent ülni a lakásban, házban és benti tevékenységet folytatni.
Mivel én az őszinteség híve vagyok és már a csapból is a vírus folyik, ezért sem akartam azt, hogy az oldalon megjelenjen. 

Most pedig, hogy jobb kedvünk legyen, elhoztam a hónap kedvenceit.

Anime
Bungou stray dogs

Nakajima Atsushi-t kitették az árvaházból, így étlen és szomjan járja az utcákat, ameddig a folyóparton észre nem vesz egy fuldoklót, Dazai Osamu-t. Sikeresen kimenti a vízből, de nem várt fordulat következik, hiszen Dazai célja az volt, hogy meghaljon.
Atsushi kalandja már az első részben elkezdődik, hiszen kiderülnek róla bizonyos dolgok (elkerülöm a spoilert) és csatlakozik a Fegyveres Nyomozó Irodához. 
Érdekes anime azok számára, akik szeretik a detektív sorozatokat, ami meg van spékelve egy kis természetfeletti erőkkel is,

Zene
Az utóbbi időben kevés zenét hallgattam, de azok közül is vannak kedvencek, amiket bármikor meg tudnék hallgatni.

Dua Lipa-Don't start now
Ez a szám már a legelső pillanatban megtetszett, de a márciusi hónapban lopta be igazán magát a szívembe. Érdemes egyszer meghallgatni, még ha nem is igazán szereti az ember Lipa munkásságát.

Dua Lipa-Phisical
Legelső hallásra nem nagyon tetszett ez a szám, de idővel egyre jobban tetszett meg és egy bizonyos időszak után egyre többet hallgattam a dalt is és biztatott a jobbra.


Könyv
Hermann Hesse- Demian

Ehhez a könyvhöz nagy odafigyelés kell, hiszen maga a nyelvezete is nehéz, de a történetre is fókuszálni kell. Azért is olvastam el a könyvet, mert elsősorban érdekelt, másodsorban a BTS a Wings című albumában ez a könyv adta az alaptörténetet. 

Wattpad
Can I hear your voice (fanfiction)
Ez a könyv az oldalon elnyerte a tetszésemet, hiszen egy olyan történetről van szó, ami az autizmust dolgozza fel egész jól. Az író hatalmas energiát ölt bele ebbe a történetbe és hiába a részek végén az önmagát rossznak tartó szavak a számok ezt másképp igazolják(146K megtekintés). És attól sem kell tartani, hogy BTS sztori, hiszen ha nem is ismered a fiúkat az se zavarjon meg.


Ennyi lenne a márciusi kedvencek listája és a sok szabadidő ellenére is kevés, hiszen nekem is tanulnom kell, illetve más is van a blogon kívül. Nézzétek el, hogy nincs filmajánló, mert egy olyan filmet sem néztem, ami elnyerné a tetszésemet.
Kellemes Áprilist mindenkinek!

Üdv, Bali.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése