Oldalak

2021. február 6., szombat

Kreatív #6

 Februári Bullett Journal


Sziasztok!

Mivel eljött a Február, nem jelent mást mint az e havi határidőnapló tervezést. 

Mielőtt nekikezdenék, el szeretném mondani, hogy a határidőnapló tervezéshez sosincs késő, így bármikor el lehet kezdeni.

Átgondoltam, mi is jellemző leginkább a februári hónapra. Ugye van a farsangi időszak, amikor az emberek beöltöznek (leginkább a sulisok) és egy farsangi bulival ünneplik ezt az időszakot. De van egy másik ünnep is, mégpedig a szerelmesek ünnepe a Valentin nap.

Régen én sem szerettem ezt az ünnepet, de kinőttem abból az időszakból, hogy utáljak valamit azért, mert mások is utálják. Persze még mindig van olyan időszak, hogy soknak gondolom magát a dekorációt, de ez a személyes véleményem.

És nem is húzom tovább a szót, lássuk is azokat az oldalakat.


A nyitóoldalt egyszerűre akartam és nem túl giccsesre. Azt akartam, hogy kinyitom és jó legyen ránézni. Ha közelebbről is megnézitek a képet, akkor láthatóvá válik, hogy két színt használtam (piros és rózsaszín).



A havi tervezőt is ezzel a két színnel alkottam meg. A keretek mellet apró szíveket rajzolgattam. És jól látható, hogy a kezem megcsúszott a vonal húzásakor, hiszen a 23-ai napnak alig jut hely az írnivalónak. De nem lehet minden tökéletes, sajnálom maximalista emberek.


A szokás követővel sokkal könnyebb dolgom volt, mint hittem. Mivel Február az a hónap, ami most rövidebb, ezért könnyebb volt megalkotni a különböző kockákat. Itt is mint minden oldalon eddig, kis szívecskék köszönnek vissza. 




A heti tervező, mint minden hónapban, most is a szokásos, azzal az eltéréssel, hogy a dátumok a szívekbe vannak rajzolva, alattuk pedig a nap. Sokkal könnyebb így átlátni a dolgokat, feladatokat nekem.


A márciusi hónapra valami újat szeretnék behozni a naplóba, úgyhogy érdemes figyelni a blogot.
Remélem tetszett ez a kis összefoglaló, hamarosan érkezek egy újabb bejegyzéssel!

Üdv, Bali 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése