Oldalak

2021. március 14., vasárnap

Kreatív #7

 Márciusi Bullet Journal




Üdvözlök mindenkit!

Igen, tudom, hogy lassan Március közepe van. 
De mindezek ellenére szerettem volna elhozni az e havi Bullet Journal-om. 

Mint láthatjátok, az e havi "téma" az inda, illetve zöld levelek. Ezt nagyon egyszerűre vettem, egy kis extra az Március-ban rejlik, miszerint fekete tűfilccel írtam fel és egy zöld árnyékot adtam neki.


A havi nézettel egy kicsit megküzdöttem, mert mindenképpen bele akartam vinni az inda hatást, így ahogy látható is a körvonalán látható. Még mielőtt tovább mennék, el akarom mondani, hogy nem filcekkel színeztem, hanem színes ceruzával.


A szokás követőnél, szintén meghagytam az indás hatást. A hónap számai felett látható, ahogy a zöld átmegy barnába, ezt nagyon jópofának tartom. Illetve látható, hogy a Filmezés helyett az Edzés látható. 


A heti nézet. Nos, mivel lassan hónap közepe, ezért feleslegesnek találtam, hogy megcsináljam az első két hetet, ahova utólag se írtam volna be a dolgokat (lustaság). Szerintem az e havi heti nézet az egyik kedvencem. Láthatjátok, hogy a könnyebb nézet mellett döntöttem, de ez a következőknél változni fog.



Ahogy mondtam, az előző hónapoktól eltérő heti nézetek lettek, amik igazán megtetszettek. Kell a változatosság és az előzőeknél az időtakarékosság miatt csináltam a minimálisra.
Tartozok egy hírrel is, ugyanis a mostani Bullet Journal-nak használódó füzetem hamarosan betelik, ha jól számoltam az áprilisi hónap ki fog férni, utána kezdem az újat.  

Amiket használtam: 
  • zöld színes ceruza (Milan)
  • barna színes ceruza (Milan)
  • HB-s grafit ceruza (Milan)
  • fekete tűfilc; 0,4 (Stabilo)
  • fekete toll
  • radír
  • vonalzó
Üdv, Bali 

 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése