Oldalak

2021. március 20., szombat

Sorozatajánló #6

 Jóbarátok



Üdv mindenkinek!
Igen, most egy örök klasszikust hoztam el a blogra, amit semmi pénzért nem hagytam volna ki (tekintve, hogy most nézem végig az egész sorozatot először).
Szerintem senkinek sem kell bemutatni a sorozatot, de azért mégis, akik csak hallottak róla, vagy érdekli őket egy kis ízelítő.

Történet
A Jóbarátok amerikai televíziós sorozat, amelyben hat a húszas éveiben járó fiatal mindennapjait követi nyomon, név szerint Monica, Ross, Chandler, Phoebe, Joey és Rachel. 


Vélemény
(Eddig a harmadik évadnál tartok, szóval igyekszem ezeket véleményezni).
Eddigi tapasztalataim szerint a Jóbarátok megérdemli azt a rajongást, ami körbeveszi az egész sorozatot. Nemcsak a történetszál miatt, hanem a csípős megjegyzések, vicces jelenetek és maguk a szereplők miatt is. 
Az eddig megnézett részek mosolyt csaltak az arcomra, illetve meg is nevettettek, bár utóbbira nehezen vesznek rá a sorozatok, nem lepődtem meg, hogy a Jóbarátoknak ez sikerült. 
Mivel én jelenleg szinkronosan nézem, ezért teljesen meg vagyok elégedve a szinkronhangokkal. 



Ajánlom
Egyszerű....MINDENKINEK. Nemcsak a történetszál miatt, hanem maga a hétköznapiassága miatt szórakoztató, ezért nem csoda, ha magával ragad a sorozat. Könnyed, humoros, néha szívszorító, de mindenképpen szórakoztató.
Megéri megnézni.

Üdv, Bali






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése