Oldalak

2021. március 29., hétfő

Kreatív #8

 Bullet Journal- Április



Üdvözletem!
Hamarosan itt az Április (3 nap múlva) és sikerült időben nekikezdem a határidőnapló megrajzolásának. Kicsit különlegesebbre akartam venni a dolgot és a múlt hónapival ellentétben nem a zöld színre koncentrálódott a hangsúly. Mint láthatjátok az e havi téma a felhők.



Mint látni lehet, megmaradtam a jól bevált hónap tervezőnél. A háttérben egy kevés felhőt is sikerült elrejtenem, illetve a hónap "üres napjainál" egy-egy felhőt sikerült berajzolnom. Ez már a védjegyemmé vált, hisz minden hónapnál visszatérő elem lesz.



Elmondom, hogy a Szokás követő az egyik legzsúfoltabb oldal lett az e havi nézetben. Mondhatni elszaladt velem a ló és beleéltem magam a felhők rajzolgatásában. És végre sikerült úgy megrajzolnom ezt az oldalt, hogy nincs egy hiba sem, ami nagy szó.











Mint ahogy látni is lehet a hónap heteit mind másfajta formában vittem a lapokra meghagyva a felhő mintázatát. Szerintem nincs olyan motívum, amit ne lehetne többféleképpen lerajzolni. A kedvencem oldalam az öt közül, talán a 12-18-ig. Egyszerű lerajzolni is és díszíteni is és ezt különböző mintákkal is lehet kombinálni.

Amiket használtam:
  • grafit ceruza
  • radír
  • vonalzó
  • fekete tűfilc (0,4; Stabilo)
  • fekete írószer
Üdv, Bali















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése