Oldalak

2021. május 25., kedd

Könyvajánló #24

 Agatha Christie - Tíz kicsi néger




Sziasztok!
Megérkeztem egy újabb könyvajánlóval, ami ezúttal a Tíz kicsi néger című könyvről fog szólni.

Először is, nagyon sok helyen láttam, hogy ez a könyv mennyire népszerű, ezért is döntöttem úgy, hogy felkerül az olvasandó listára. 
A könyvtárban nehezen akadtam rá, már-már lemondtam róla, de akkor megakadt a szemem rajta és azonnal lekaptam a polcról (eredetileg ezért a könyvért mentem). 

Egy kicsit sem csalódtam Agatha krimijében, hiszen mindig sikerül meglepnie akárhányszor a kezembe kerül egy kötete. 

Eleinte kicsit feszélyezett az, hogy most tíz ember szemszögéből olvasom el a történetet, de hamar rá kellett jöjjek, hogy nem csak erről van szó. 
Mint mindig, most is szeretném elkerülni a spoilert, így igyekszem úgy mesélni a tapasztalataimról, hogy nem buktatom le a történetet.

Érdekesnek találom, hogy tíz emberről szól a történet és azoknak az embereknek a szemszögéből is. 
Olvasás közbe egyszerre éreztem azt, hogy zseniális és hátborzongató. Ez a kettősség végig jelen volt, ameddig végig olvastam a történetet. 
Az az izgalom, ahogy sorra történnek az események és valahogy rá kell jönni ki is a gyilkos. Egyszerűen fantasztikus.

Fülszöveg:
Tíz egymásnak ismeretlen ember meghívást kap egy pazar villába. A villa egy sziklás, elhagyatott szigeten áll, amely sziget néger fejhez hasonlít, arról kapta a nevét is. A villa titokzatos tulajdonosáról mindenféle pletykák keringenek. 
A vendégek, bár valamennyiük múltjában van valami, amit legszívesebben elfelejtenének, reménykedve és örömmel érkeznek meg egy pompás nyári esetén a sziklás öbölbe.
A tulajdonos azonban nincs sehol...
A felhőtlennek ígérkező napokat egyre félelmetesebb események árnyékolják be.
A sziget látogatóit a különös fordulatok hatására hatalmába keríti a rettegés. 
Tízen érkeznek.
Hányan távoznak?
A bűnügyi regény koronázatlan királynőjének talán legjobb, leghíresebb művét tartja kezében az olvasó. 

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése