Oldalak

2021. június 1., kedd

Kreatív #10

 Bullet Journal - Június



Sziasztok!

Először is szeretnék minden olvasómnak Boldog gyermeknapot kívánni! Ne felejtsétek el, hogy bármennyik vagytok, mindig ott lesz bennetek a gyerek.

Egy újabb határidőnapló bejegyzéssel jöttem ma el és mint látható a júniusi hónap borítójáról, igen ez egy szivárvány hónap lesz.

A szivárványt senkinek nem kell bemutatni, hiszen a legtöbben láttak már, de ugyanakkor a szivárványnak többféle jelentése is van (ezt most nem részletezem). 





Az előző hónapból ismert két oldalas hónapösszegző ismert már annak, aki rendszeres olvasó és be kell vallanom, hogy nekem is sokkal jobb, hogy nagyobba tudom írni a teendőket, vizsgákat. 

Az első próbálkozásnál sajnos sikerült elrontani az egészet, szóval azt ki kellett valahogy javítani.

De új lappal kezdtem (szó szerint) és sikerült valahogy megrajzolni a hónap összegzőjét. Itt is visszaköszön a szivárvány minta és mivel a hetedik napot nem akartam a piros színnel újrakezdeni, így egy rendes szivárvány nap is keletkezett. 



A szokás követő az egyik legszínesebb oldal, ami ebbe a hónapba készült és talán a kedvencem is. Itt igyekeztem jobban kihasználni a szivárvány színei adta lehetőséget és a fennmaradó helyet kitöltöttem egy 7x7 kockás szivárvánnyal.











Mint látható a heteket is próbáltam úgy díszíteni, ahogy azt a szivárvány színei engedik kisebb-nagyobb sikerrel. 

Nekem igazán tetszik a szivárványos megoldás és igyekszem változatosan megalkotni a heteket, hogy ne legyen egyhangú, ahogy a legelső hónapokban.

Amit használtam:
  • Milán színes ceruza: piros, narancssárga, sárga, zöld, kék és lila
  • Grafit ceruza
  • Radír
  • Fekete filc (0,4; Stabilo)

Üdv, Bali







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése