Oldalak

2021. május 5., szerda

Kreatív #9

 Bulett Journal- Május



Sziasztok!

Egy újabb hónapot tudhatunk a hátunk mögött és lassan érkezik is a nyár, amit mindenki vár (én is).

És, ha már egy új hónap, akkor a májusi határidőnaplót is meg kell rajzolni, aminek a témája a Ghibli filmek lettek.

Aki jártas az animék világában az tudja, hogy a Ghibli filmek nagy népszerűségnek örvendenek. Csak egy pár: Vándorló palota, Chihiro szellemországban, A macskák királysága, Porco Rosso, Szél támad.


Most kivételesen két oldalra rajzoltam a hónapot, mert Május egy kissé zsúfolt lesz a tesztek és vizsgák miatt és kell a hely.
A kockás füzetet nagyon tudom ajánlani, mert könnyebb megrajzolni a keretet. Aki kíváncsi az 6x6-os méretű. A figurákat most a Totoro és a Vadon hercegnője című filmek ihlették.


A szokás követő az előző hónaphoz hasonlóan hasonló felépítésű és végre elégedett vagyok. A figurák Kiki, a boszorkányfutár filmből vannak.


Az első két nap hétvégére esett (ami nagyon jó). A megrajzolást a napokra egyszerűre hagytam meg, hiszen a Ghibli filmek szereplői feldobják az egész hónapot. Ezúttal a Vándorló palota szereplői kerültek lapra.



Az első hétnél szintén a Vándorló palota egyik szereplője található, a következő hét pedig Chihiro szellemországban szereplői kerültek fel a lapokra.


A következő két hetet egy kicsit egyszerűre vettem (kicsit lusta voltam már). Szintén terítékre került Kiki, a boszorkányfutár és a Totoro is ismét, bár mindkettő egyszerű formában.


A hónap utolsó napját vettem talán a legkomolyabban és bevallom őszintén, hogy nekem ez a legkedvencebb oldalam, amiért ilyen jól sikerült. Ezúttal A vadon hercegnője egyik szereplője került fel és egyúttal zárja le a hónapot.

Amiket használtam:
  • Milán színes ceruza 
  • Fekete toll
  • Radír
Üdv, Bali.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése