Oldalak

2021. augusztus 31., kedd

Kreatív #13

Bullet Journal - Szeptember


Sziasztok!
Ismét eljött a hónap vége és ezzel a következő hónap kezdete is, ami nem jelent mást, mint a Határidőnapló megrajzolását. 
Mindenki tudja, hogy ez a hónap az iskolakezdés hónapja, de nem erre szeretném fektetni a hangsúlyt, mert már szerintem mindenkinek elege van.
Az első szeptemberi hónap témája a szőlő lett és nagyon köszönöm az ötletet az én kis barátnémnak, mert nem nagyon volt ötletem hozzá.

De lássunk is neki, mert a végén ránk zúdul az őszi termés is.


A hónap nézete visszatért a két lapos megoldáshoz, hiszen így jobban látom a dolgokat és ki is férnek a fontosabb dátumok (az őszi félév kezdete bent is van). 
Mint látható az indák és a szőlők a sarkokban vannak és most jöttem rá, hogy kicsit úgy néz ki, mintha a dzsungel kezdetleges állapotban lenne. 


Mivel a hónap tervező két oldalon van, így a szokás követő új oldalra került az első héttel (öt nap) együtt. Ha engem kérdeztek ez a két oldal jól passzol egymáshoz.
Ha jobban megnézitek, akkor láthatóvá válik az a rubrika, ami a Wattpad nevet viseli. Ott leginkább olvasni szoktam, de írok is és szeretném látni milyen sűrűn csinálom is a két tevékenységet.



Látható, hogy nem nagyon erőltettem meg magam a hetek megrajzolásánál, de számomra ez így vált be, nekem ez a letisztultság tetszik a legjobban. 
De azért igyekeztem a szőlőt megjeleníteni, hogy levelekkel, hogy a nélkül. 

Amiket használtam:
  • világoszöld ceruza (Milan)
  • sötétzöld ceruza (Milan)
  • lila ceruza (Milan)
  • fekete tűfilc (Stabilo, point 88; 0,4)
Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése