Oldalak

2021. október 4., hétfő

Kreatív #14

 Bullet Journal

Október


Üdv mindenkinek!
Egy újabb hónap közeledik, ami csak egyet jelenthet, mégpedig az októberi határidőnapló megírása/megrajzolása.

Nem is húzom tovább a szót, hiszen itt a képek beszélnek maguk helyett. Mint látható az e havi téma az a tök lett.
Nem vittem túlzásba, de azért igyekeztem, hogy jól nézzen ki és legyenek színek is bőven benne.


Az e havi tervezőben egy kicsit másképp van az elrendezés, így nem meglepő, hogy a szokás követő került hamarabb a következő oldalra. Egy kisebb hiba, hogy elszámítottam magam és egy kicsit balra csúszik az egész, de hibáiban együtt szeretem az oldalt. 


A szokás követő után került a hónap tervezője, ami szintén két oldalon található. Én kivételesen elégedett vagyok a végeredménnyel, hiszen egyszerű, de díszes is lett.




A heti tervezőket nem nagyon vittem túlzásba, de azért díszítettem egy pár tökkel, hogy még se legyen annyira üres az egész. Egyedül az első oldallal nem vagyok elégedett, hiszen nem tudtam rendesen megoldani azt az összképet, de így fogom hagyni. Nem kell mindennek tökéletesnek lennie.

Amiket használtam: 
  • narancssárga ceruza (Milan)
  • sötétzöld ceruza (Milan)
  • világoszöld ceruza (Milan)
  • fekete ceruza (Milan)
  • fekete tűfilc (Stabilo; 0,4-es)
Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése