Oldalak

2021. október 11., hétfő

Sorozatajánló #9

 Squid Game


Üdv mindenkinek!

Ez a bejegyzés, nemcsak azért jön létre, mert nemrég láttam ezt a sorozatot (de igen), hanem azért is, mert tele van vele az internet és én is meg szeretném említeni az én stílusomban.

A Sqiud Game nevű sorozattal az Instagram reel videóinak hála találkoztam, mégpedig az egyik legnépszerűbb játékot mutattak be, vagy próbáltak ki.
Mivel nem egyszer került a szemem elé a sorozat, ezért rászántam egy teljes napot és úgy gondoltam én sem maradhatok le erről a fergeteges műről.
Bár sose voltam oda a túl felkapott dolgokhoz, de úgy gondoltam egy esélyt kell adjak ennek a sorozatnak, különben bánni fogom.

És milyen jól tettem, hogy megnéztem, hiszen magával ragadott minden rész.


Az első rész alig 10 perc leforgása alatt, már tudatosult bennem, hogy egy túlélő sorozatot nézhetek meg, ami valljuk be nem a kellemességről szól. 

A részek alatt megismerkedünk a főszereplővel Gi-Hun személyében, de a mellékszereplők múltjaiba is betekintést nyerhetünk vagy épp megemlítik nekünk.


De a lényeg. 
A játékban részt vevő emberekben egyetlen egy közös van, mégpedig az, hogy hatalmas tartozást halmoztak fel különböző okok miatt. Ezek a kétségbeesett emberek részt vesznek az első játékban, ami a Piros lámpa, zöld lámpa, ami egy gyerekjáték, ám (itt jön a csavar) aki megmozdul, az finoman fogalmazva többet nem mozdul meg. Persze mindezt időre kell teljesítsék a játékosok, akik nem úgy járnak, mint azok a társaik, akik kiestek hamarabb, meghalnak.

Persze az első játék után azonnal kiszállnak az életben maradottak és tovább élik a sanyarú életüket, egy bizonyos pontig és ha hisszük, ha nem visszacsöppennek a játékba saját akaratuk szerint.

Amit még tudni kell a sorozat hosszúságáról: mindössze kilenc résszel áldottak meg minket, de még milyen jóval, amik nagyjából 50 percesek, kivéve egy részt, ami alig fél óra (meg is lepődtem, hogy miért lett olyan hamar vége). 

Figyelmeztetek mindenkit, mivel ez egy olyan sorozat, amiben ölnek nem keveset és sok vér is látható, de vannak felkavaró jelenetek is. Azok nézzék meg, akik bírják az ilyet, vagy el tudnak tekinteni ezektől. 
Illetve, csak felirattal látható, mert Dél-Koreai sorozatról beszélünk.

Aki látta, hogy tetszett neki? És mit gondoltok, lesz ennek második évada? 

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése