Oldalak

2021. október 27., szerda

Sorozatajánló #10

 A vezércsel

Üdv mindenkinek!

Az utóbbi időben nagyon rászoktam a sorozatok ledarálására, de mindezt úgy teszem meg, hogy semmit nem érzékelek az elvesztett időből.

Most is egy újabb sorozatot hoztam el nektek, ami most ért el engem, mivel eddig halogattam a megnézését.

Azt tudni kell rólam, hogy gyerekként szerettem sakkozni (már amennyire szabályosan játszottunk) és igyekeztem értelmezni is az egész játékot. Kár, hogy nem abban az időben csinálták meg ezt a sorozatot.

A főszereplő Beth, fiatalon veszti el az édesanyját egy baleset miatt, míg ő sértetlenül kerül ki az autóból. A vörös hajú lányt egy lány árvaházba viszik, ahol monoton életet él és igen, gyógyszerezik is az ott élő lányokat. Egyik társa segítségével pedig rájön, hogy a zöld bogyó éjjel a legjobb.

Beth nem annyira szociális lány, de ezzel ellentétben a matematikában hatalmas ész, ezt egyik tanárja is észreveszi és leküldi az alagsorba szivacsot kiporolni.

Beth akkor látja meg a gondnokot sakkozni egyedül és a lányt tudatlanul is, de vonzani kezdi a játék, míg nem meg nem tanul játszani az öreg segítségével.

Idővel Beth kikerül az árvaházból és amint lehetősége van rá a sakkhoz menekül.

A vezércsel, szerintem egy összetett sorozat, ami élvezhető is, de ugyanakkor sok féle utat mutat, hogyan is lehet nyerni egy ilyen elmés játékban.

Melyik játékról látnál szívesen sorozatot?

Üdv, Bali


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése