Oldalak

2021. december 16., csütörtök

Második esély

 Folytatom


Nem tudom ki hogy van vele, de én igazán nehezen adok második esélyt bizonyos filmeknek, sorozatoknak, animéknek, könyveknek. Ebbe pedig beletartozik minden jó és rossz pillanat is az adott dologgal kapcsolatban.

Sok esetben elunom az adott tevékenységet, de igyekszem mindig időt szakítani rá és kedvet is, mert nem lehet tudni mivel gazdagodok éppen.

Jelen esetben a Bleach nevű animéről van szó. Az idősebbek vagy az én korosztályom tudja, hogy ez az anime még a tévében is ment hétvégente és szerettük nézni (vagyis én).

Körülbelül egy/másfél éve döntöttem úgy, hogy nem fogom nézni tovább, mert kimerített és igen hosszúnak gondoltam már a harc folyamatát. Úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy pihenni hagyjam a történetet és hagytam is. Tudatosan állítottam be, hogy tudjam melyik résznél tartok, mivel nem szerettem volna elölről elkezdeni.

A folytatás pedig nagyon sokat váratott magára. Persze tisztában voltam vele, hogy ott van fel van függesztve, de úgy voltam vele, hogy nincs erőm azt az animét is nézni és egy másik fajtát is. Jobbnak gondoltam így.

Most azért döntöttem úgy, hogy folytatom onnan ahol félbehagytam, mert 1. hamarosan jönnek az újabb részek, 2. volt kedvem hozzá. 

Több alkalommal is éreztem azt, hogy valami nagyon hiányzik, így e mellett döntöttem inkább. Nagyon nehéz egy olyan dolgot újra elkezdeni, amit félbehagyott az ember, mert csak egy plusz nyomást helyez rá.

Ha itt van az ideje, hogy folytasd azt a dolgot, akkor érzed a szívedben, csontjaidban, elmédben, ha nincs itt az ideje, akkor még kell hagyni pihenni.

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése