Oldalak

2021. december 10., péntek

Megvannak az ajándékok?

 Ajándékvásárlás időben


Sziasztok!

Nem kell senkinek elmondani, hogy itt a karácsonyi időszak, ami azt is jelenti, hogy gőzerővel keresi mindenki a szerettei számára az ajándékokat.

Nem egyszer találkoztam már az ünnepek alatt levő sorokkal, tömeggel és kapkodással, ami engem iszonyúan ingerülté tud tenni (plusz van egy enyhe tömegiszonyom is), de gondolom nem vagyok egyedül.

Ez az időszak a legtöbb embernek stresszel jár, eljön a türelmetlenkedés és sok esetben is előfordul az, hogy nem a megfelelő ajándék kerül a fa alá.

Mivel nekem már minden megvan szeretnélek ellátni benneteket bár tippel, hogy miként legyenek meg az ajándékok és ne az utolsó pillanatban kapkodjunk.

1. Fülelj!

Higgye el mindenki, hogy az, ha hallgatsz a környezetedre - jelen esetben a szeretekre - jót jelent, hiszen egy "De jó lenne, ha volna..." kijelentéssel mindenki találkozik. Nem árt megjegyezni, hogy az illető mit szeretne és ha nincs alkalma beszerezni, akkor meg is lehet lepni vele.

2. Lista

Kelleni fog a lista. Hogy minek? Egyszerű, mindenkinek szeretnél ajándékot, de még mindig nem szerezted be annak x ajándékát, másnak az maradt le. Emlékeztesd magad és írd be akár telefonba, akár egy papírlapra, hogy mit kell megvenned. Jobb lesz.

3. Indulj el időben!

Én tipikusan az az ember vagyok, aki idő előtt beszerzi az ajándékokat (a fent említettek miatt). Ajánlom, hogy akár még December 6-a előtt szerezzenek be mindent, amit lehet, mert nem ártana elkerülni az őrültek házát. 

4. Legyen mindig B terv

Általában vannak olyan ajándékok, amiket nem lehet vagy már elfogyott és hiába szeretnénk azt venni, nincs. Ezért érdemes előre tervezni. Például: anyukádnak szeretnél egy fülbevalót, amit kinézett magának, de elfogyott. Érdemes hasonlót keresni, ha pedig nincs, akkor valami más stílusút, amire mindig is vágyott.

5. Türelem

Nem egyszer fordult elő, hogy nem volt türelmem egy eladónál. Ez leginkább akkor fordult elő, amikor nem kaptam meg az adott dolgot, amit kerestem és magammal vittem a mérget. De abba nem gondolunk bele, hogy nekik is nehéz időszak ez és mindenkihez is kell türelmük legyen. Sose árt, ha előre köszönsz és megköszönöd a kiszolgálást és amit én szoktam alkalmazni az a "Kellemes napot!" vagy a "Kellemes ünnepeket!" szólás, hiszen lehet, hogy pont e miatt lesz jobb kedve az illetőnek.


Szóval nem árt, ha ezeket szem előtt tartsuk ebben a stresszes helyzetben és igyekezzünk nem tönkretenni mások ünnepét. Illetve még egy ráadás tanács, ha mégse tetszik az illetőnek az ajándék és kicserélné, akkor érdemes megtartani a kasza szalagot, hogy ki lehessen cserélni.

Legyen csodás készülődés az ünnepek alatt mindenkinek!

Üdv, Bali

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése