Oldalak

2021. december 30., csütörtök

2022 Határidőnapló

 És Január


Üdv mindenkinek!
Mi más lehetne 2021 utolsó blogbejegyzése, mint a következő év tervezői nézete. Nemcsak 2022-t nézhetitek meg, hanem a januári hónapot is, mert már az is kész van és fel kell készülni rendesen a következő évre.

A 2022-es év lapjait szerettem volna egy kicsit különlegesebbé tenni, amire jó ránézni, mikor visszaforgatok az eltelt hónapok után, ezért is választotta a BT21 témát. A karakterek nevei: Chimmy, Mang, Shooky, Koya, Cooky, RJ és Tata. 


Amint látni lehet sikerült beszereznem egy pontozott füzetet, amit még nagyon ki kell ismernem, így lehetnek hibák benne. Az éves tervezőt két oldalra raktam, ahogy eddig is használtam, ide kisebbe írom be a fontosabb dolgokat (pl, mikor vizsgázok autóra). Mivel a 2022 melletti helyet üresnek véltem, így oda a legkisebb karaktert rajzoltam Shooky-t, aki egy süti, szerintem aranyos lett.



Mint tavaly idén is megalkotásra került a Blog ötletek oldal, itt vezetem a megírandó/megírt bejegyzéseket, így sose lesz olyan, hogy már volt vagy mégsem. Itt Mang került főszerepbe, imádom a kis lovacskát.
Az Elolvasott könyvek is visszatérő oldal és nekem sokkal praktikusabb, mikor kedvem szerint felírhatom a könyv szerzőjét és címét, na meg az elolvasott oldalak számát is. Könyvelek magamnak, hiába, hogy a Moly.hu ezt is megcsinálja, azért biztosra megyek. Ezen az oldalon Chimmy kutyus került képbe.



A Lista és a Célok nevű oldalak újítások. A Lista oldal leginkább azért jött létre, mert nehezemmé vált az ajándékozás és nem tudom kinek mit kellene adjak, amire tényleg szüksége van, illetve mikor megkérdeznek, akkor sose tudom mire lenne szükségem, így megkönnyítem mindenki dolgát. Az oldal főszereplője Koya és ne tévesszen meg senkit, a szájában nyalóka van.
A Célok oldalra szükségem van, mivel szeretném tudni mit is értem el az adott évben és visszaemlékezni rá. RJ került itt a középpontba, mert úgy éreztem ő kell ide. 


Az utolsó oldal már csak díszként van jelen, ami szerintem az egyik legjobban sikerült oldal lett. Megjegyzem, hogy ezeket mind szabad kézzel rajzoltam, de megérte.

Január


És elérkezett a 2022-es év első hónapja, ami kicsit felvillanyozza a kedélyeket, és mivel nem volt ötletem, így a villanykörték kerültek képbe. A Január alatti helyet nagyon üresnek véltem, így oda a hónap került.


Mint már említettem, ki kell ismernem ennek a füzetnek minden pontját és hogy hogyan lenne megfelelő számomra a kialakítás. Sikerült egy kicsivel kisebbre megrajzolni a havi tervezőt, de én így is elégedett vagyok, de az biztos, hogy be kell szerezzek egy feketén író tollat, mert a filctollamnak idő kell, míg megszárad.





Elég egyszerűre sikerült az első hónap, de nagyon tetszik nekem hibáimmal együtt, amiket elkövettem. 

Amiket használtam: 
  • 12 darabos ceruzakészlet (Milan)
  • grafitceruza
  • radír
  • feket filctoll (Stabilo; 0,4)
Boldog új évet!
Üdv, Bali








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése