Oldalak

2021. december 2., csütörtök

Kreatív #16

Decemberi Bullet Journal

Hello mindenkinek!

Eljött az idő az újabb határidőnapló készítéshez és ismét bemutatom, hogy milyen is lett. 

Bármennyire is nem a kedvenc ünnepem a Karácsony, mégis sikerült eléggé karácsonyosra vennem a hangulatot.


Úgy az Októbernél, úgy a Decembernél is sikerült összehozni, hogy egymás mellé kerüljön a nyitó oldal és a szokáskövető (leginkább helyszűke miatt). Nekem tetszik az összkép és a színek is meghozzák a hangulatot hozzá.


Talán ez az egyik kedvenc oldalam, amiért sikerült ennyire eloszlatni a mintákat az oldalon és jól használni a színeket.




Igyekeztem változatosan használni a mintákat, de meghagyni a színeket, ami sikerült is. Utólag vettem észre hogy az első két hét és a második két hét nagyon hasonló összeállítást használtam, de így tetszik.
Az utolsó hetet sikerült megrajzolnom az utolsó előtti oldalra, így végérvényesen is, de sikerült betölteni a füzet minden lapját.

Amiket használtam:
  • grafit ceruza
  • zöld színes ceruza (Milan)
  • piros színes ceruza (Milan)
  • sárga színes ceruza (Milan)
  • fekete tűfilc (Stabilo; 0,4)
Üdv, Bali




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése