Oldalak

2022. március 20., vasárnap

Egy klasszikusra kerül sor

 


Sziasztok!
Már lassan két hete, hogy nézem az egyik klasszikus animét, ami a Naruto névre hallgat és ennek komoly története van, hogy miért is nem kezdtem el hamarabb.

Mint az tudni lehet rólam, én szeretem az animéket, szinte mindegyiket meg is nézem, ami érdekel és tetszik a grafikája, de a Narutot próbáltam kerülni.
Ennek egyszerű oka volt, mégpedig régen nem szerettem. A tévében is adták még anno gyermekkoromban, de sose keltette fel az érdeklődésemet és hagytam a fenébe.

És hogy miért is kezdtem el nézni? 
Tudni illik, van az Instagram reel videói közül fel-felkerült pár, ami igencsak meghozta az érdeklődést e felé az anime felé (plusz még a Boruto-ból is láttam pár jelenetet), így arra az elhatározásra jutottam, hogy ennek a klasszikus animének muszáj nekikezdjek és megnéznem.


A történet egy Naruto nevű fiúról szól, aki hokage akar lenni, bár a nindzsa képességei nem igen emelkednek ki. Ámbár, sok gyakorlás és fejlesztgetés után, mégis sikerül neki a következő szintre lépnie és csatlakoznia Kakashi csapatához Sasuke és Sakura társaságával.
Persze sok kalandban lesz részük és bánatban is, de Naruto végre nem érzi magát egyedül és fény derül, hogy miért kerülték el az emberek őt.

Sajnos sokat nem tudok elárulni még erről az animéről, hiszen én is még az elején tartok (80 részt néztem meg eddig), de eddig rendesen lekötött. Amit fontos kiemelnem, hogy ha jól tudom, akkor a 220 rész végig szinkronos, illetve azt is, hogy Sakura hangját majd leváltsák. 

Szerintem nagyon jó animének látszik és szeretném látni azt, hogy Naruto milyen úton módon lesz hokage.

Üdv, Bali




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése