Oldalak

2022. április 18., hétfő

Rick Riordan - Az elveszett hős

 


Üdvözlök mindenkit!
Ez számomra egy jelentőségteljes pillanat, ugyan is sok keresgélés és könyvtár látogatás után, végre kézhez kaptam ezt a csodás kötetet, ami Az elveszett hős címet kapta.

Nem mondok újat szerintem a Percy Jackson könyvsorozat rajongóinak, akik már olvasták a könyveket, de akik nem itt a lehetőség megragadni ezt a könyvet és végre kiolvasni. 

A fülszöveg annyira találóra sikerült és én kis naiv nem is hittem neki, míg el nem kezdtem olvasni a könyvet. Három új hős kerül terítékre a szörnyek világába, de egyikőjük másképp tudja a dolgokat, mint a többi.
Jászon, Piper és Leo sok kalanddal néznek szembe, de mindenek előtt megtudják a Nagy Próféciát. De nemcsak a kalandokkal kell szembe nézniük a hősöknek, hanem önmagukkal, saját aggályaikkal és bizonytalanságukkal. 
Persze az emlékeit elvesztett Jászon is sok mindenre jön rá és mégis nem úgy reagálja le a hősvilágot, ahogy a többi félisten az első pillanatban.

Szerintem egy igazán elsöprő kalanddal nézünk szembe a hősök jóvoltából, sokkal nagyobb lesz, mint a Titán háború az első öt könyvben, de bízom benne, hogy minden hős a színre lép és sikerül megfékezni a gonoszt.

Az elején egy kicsit irritált az, ahogy a három hős nézetéből kapunk ízelítőket. Persze egy jó író tudja mikor kell kellőképpen a tetőfokára hágni az izgalmakat, de lerombolni is egy új oldallal és egy hősváltással. Eleinte zavart, de ahogy haladtam előre annál inkább vártam, hogy mi fog történni a következő pillanatba.

Már csak az a kérdésem, hogy hova tűnt Percy a Félvér Tábor jelentős személye? És mi lesz a végkimenetele, ha nem kerül elő?
Talán a következő részben megtudjuk, én már nagyon várom és hivatalosan is megnyitom a Percy Jackson kalandjai folytatást is itt a blogon!
Jó kalandot minden hősnek!

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése