Oldalak

2022. április 30., szombat

Határidőnapló-Május

 


Sziasztok!
A Május itt a nyakunkon, szóval itt az ideje annak, hogy megosszam veletek az idei májusi témát.
Ahogy a képen is látható egy kicsit jókedvűre akartam venni a figurát és egy segítőm megsúgta a lufi szócskát, így azonnal kaptam is az alkalmon és megterveztem és megrajzoltam.


Egy kicsit megijedtem, hogy így néz ki magában az egész, de rájöttem, ha kellenek a szokásos méretek, hogy legyen helyem, akkor ez bőven megéri nekem és jó látni, hogy ennyire kitölti az üres helyeket is. Sajnos egy kicsit kevés lufi került erre az oldalra, de nekem így tetszik.


Alig várom, hogy a szokásaimat kitölthessem, hiszen színesre szeretném azt az oldalt. Ami még furcsa lehet az az, hogy ugye elseje pont Vasárnapra esik, így nem akartam külön oldalra rakni, hanem egybevontam a következő héttel.



Szerintem nagyon szép oldalak lettek a maguk egyszerűségében és színességében. Én teljesen meg vagyok elégedve velük.

Amiket használtam: 
  • világoszöld ceruza (Milan)
  • világoskék ceruza (Milan)
  • piros ceruza (Milan)
  • sárga ceruza (Milan)
  • narancssárga ceruza (Milan)
  • fekete tűfilc (Stabilo; 0,4)
  • radír
  • ceruza
Remélem tudtam segíteni azoknak, akik még nem rajzolták meg és nincs ötletük hozzá.

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése