Oldalak

2022. április 4., hétfő

Áprilisi Határidőnapló

 


Sziasztok!

Elérkezett az Április hónapja, amiről tudni illik, hogy a legszeszélyesebb hónap az évben. Hétvégén tanúi is voltunk annak, hogy havazott, sütött a nap, vagy éppen esett, így összezavart minket is jócskán.

De amivel nem tud bezavarni az a határidőnapló tervezés és rajzolás, bár mindenki jóval a márciusi hónapban csinálja meg. Jelezném, hogy én is hamarabb csináltam meg, de a poszt része egy kicsivel nehézkesebb a suli miatt. 

Na de lássunk is neki, mert mindenki erre várt már, jelzem, hogy Instagramon már felraktam a szokásos videót róla, itt csak magyarázok.


Az e havi szín a narancssárga lett, bár inkább ez a nonformatikus jelenléttel hiszen olyan formája van, ami inkább egy pacára emlékeztet, mintsem egy rendes körre vagy kockára. 

Igyekszem mindig olyan nagyságúra megrajzolni a havi tervezőt, hogy beférjenek a fontosabb dolgok, de jelzem, hogy nem mindig kerül kitöltésre minden nap.


A szokás követőt a megszokott módon rajzoltam. Nekem sokkal jobban beválik a minden nap kiszínezem azt a tevékenységet, amit csináltam és ebben a formában, mert sokkal színesebb képet kapok róla. 

És mellette már el is kezdődött a hét és a hétvége is. Igen egyszerűre vettem, de nekem sokkal jobban tetszek így, mintha túlcsicsáztam volna.



Minden alkalommal elmondom, hogy az adott hónaphoz hűen a hetek tervezőinél is igyekszem megjeleníteni az adott témát, hol kisebb hol nagyobb formában. Nekem sokkal jobban esik, ha jelen vannak azok a formák kitöltésnél.

Amiket használtam: 
  • fekete tűfilc (Stabilo; 0,4)
  • barack tűfilc (Stabilo; 0,4)
  • narancssárga színes ceruza (Milan)
  • grafit ceruza
  • radír
Üdv, Bali









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése