Oldalak

2022. május 23., hétfő

Rick Riordan - Athéné jele

 


Sziasztok!
Egy újabb bejegyzést hoztam el a Pervy Jackson szériához. Ezúttal az Athéné jele fog terítékre kerülni.

Az első két könyvből megtudhattuk, hogy a görögök félistenek nincsenek egyedül, hanem vannak római félistenek is. 
A Hetek próféciája elmondja, hogy hét félisten indul útnak és meg is tudjuk, hogy kik ezek.

Elég érdekesre sikerült, ahogy a két tábor találkozott egymással és a két elválasztott szerelmes is. Nem hittem volna, hogy Annabeth ennyire érzékeny és mégis erős, bár nem fogadták jó szívvel a rómaiak a táborban, amit később meg is tudunk, hogy miért.

Döcögősen indulnak útra heten, név szerint: Percy, Hazel, Frank, Jászon, Leo, Piper és Annabeth, a gardedámként pedig Hedge edző vigyáz rájuk, aki olyan, mintha ott sem lenne.
Az előző kötetekből tudjuk jól, hogy háromnál több félisten sose indult útnak, mivel balszerencséjükre a szörnyek nagyon könnyen kiszagolják őket, és a hetek sem kerülik el a szörnytámadást.

Azt kijelenthetem biztosra, hogy ez a kötet egy képet ad arról, hogy a két tábor tud együtt működni, illetve arról, hogy ne ítélkezzünk elsőre.
De nemcsak ezt üzeni nekünk ez a kötet. Mivel Annabeth kerül középpontba, ami ritka ezekben a könyvekben, így kíváncsi voltam, hogyan küzd meg anyja ősi ellenségével és miként, és azt kell mondjam, hogy nem csalódtam benne.

Sajnos a könyv vége elszomorított, nem hittem volna, hogy ennyire levegőben lógósra lehet írni és mégis érdeklődve veszed majd a következő kötetet a kezedbe, hogy megtudd mi lett a küldetés két fő emberével. 

Egyszerűen imádom ezt a sorozatot. Remélem lesz kedvetek elolvasni.

Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése