Oldalak

2019. augusztus 31., szombat

Back to school

Back to school


Hello mindenkinek!

Hamarosan kezdődik az iskola, sok gyerek rémálma, de vannak, akiknek megváltás az új tanév kezdete. Kezdődik a Hétfőtől-Péntekig a korán kelés és az órákon való részvétel, amik annyira érdekfeszítőek, hogy a nyálunk csordul el. 

De ugye említettem azokat a személyeket, akik már nagyon várják a sulit és már jóval azelőtt be vannak pörögve, amikor még jó pár hét van a suliig. Bevallom őszintén, én is mindig nagyon vártam a sulit egy kiemelkedően fontos ok miatt és az a tanulás. Igen, én imádok tanulni, bár sosem magoltam az órákra, mert tudtam úgy nem maradna meg a tananyag.


Én mindig is szerettem tanszeres üzletekbe járni, s még ha egy tollért is mentem be, olyan ritkán fordult elő, hogy fél óra alatt kikeveredjek onnan. Szerettem megcsodálni az ottani ismeretlen eszközöket vagy a jobbnál jobb füzeteket. A sok választék miatt ragadtam ott általában és ha egy tolltartót kellet is választanom, mindig jól meggondoltam melyiket is válasszam. 

Amint felkerültem középsuliba, inkább arra figyeltem, hogy letisztultabb dolgaim legyenek és az egyszerű füzetek kerültek előnybe nálam, de középiskolás éveim alatt is végigkísért a tolltartó. Bár nem volt annyi mindenre szükség középsuliban én hűségesen hordtam őket, nálam általában volt három toll, szövegkiemelő, radír, ceruza (színes is) és vonalzó is. Sosem tudhattam, hogy fog-e kelleni vagy sem, így mindig nálam volt.


Pár jó tanács a sulihoz:
  • A füzeteket lássátok el borítókkal az estleges balesetek elkerülése végett.
  • Tartsatok magatoknál egy plusz üres füzetet (ha otthon hagytad valamelyiket tudod helyettesíteni)
  • A füzet első lapját hagyjátok ki Tartalomjegyzéknek, így könnyebb lesz a későbbiekben megtalálni az adott leckét.
  • Tartsatok magatoknál elegendő vizet! (fontos a folyadékbevitel)
  • A papír zsebkendő is lapuljon a táskátokban, sok esetben jól jöhet.
Remélem egy kicsit tudtam segíteni nektek, hisz az iskola mindenki életében szerepet játszik.
Jó tanulást minden sulis olvasómnak!

Üdv, Bali.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése