Oldalak

2021. november 4., csütörtök

Kreatív #15

 Novemberi Bullet Journal



Üdv mindenkinek!
Eljött az a pillanat, amikor elmondhatom, hogy már egy éve csinálom a határidőnaplómat, illetve az is, hogy veletek olvasókkal osztom meg képek formájában. 
A tavalyi novemberi téma nagyon egyszerű volt és az egészet nagyon minimálisra vettem, de ezúttal egy kicsit többet nyújtottam.

Mint látható az idei téma a gombák lettek, amivel nem lenne semmi baj, de rájöttem, hogy nagyon bénán rajzolok gombákat, így nézzétek el nekem a rajzokat.


A hónap nézete elég egyszerűre sikerült, ahogy eddig is, de remélhetőleg a decemberi hónap sokkal jobban fog kinézni.
Ide is rajzoltam pár gombát, hogy azért mégis legyen valami, ami feldobja.


A szokás követő alatti területre több gomba került, ami az eddigi nagy kedvencem ezek közül az oldalak közül. 
Ha pedig jobban megfigyelhetitek az Olvasás feliratnál ott van egy R (rendes) és egy W (Wattpad) jelent. Mivel szeretek olvasni, így mindkét helyről kerülnek jó történetek az én igényeim szerint és szeretném azt is számon tartani.



Amit a heti nézettel rontottam el az mindenféleképpen a 29-30 napok. Fejben sokkal jobban néztek ki, mint így lerajzolva, így sikerült elrontani azt az oldalt rendesen. 

Összességében nem vagyok vele nagyon elégedett, de majd a következő alkalommal igyekszem jobbat alkotni és elkerülni a gomba témát.

Amiket használtam: 
  • fekete tűfilc (Stabilo; 0,4)
  • piros ceruza (Milan)
  • barna ceruza (Milan)
  • grafit ceruza
Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése