Oldalak

2021. november 25., csütörtök

Bloghét

 3.

Hobbi


Mivel kezdek egy kicsit kifogyni az ötletekből és ahogy észrevettem, szeretitek olvasni a személyes tapasztalataimat (az utóbbi két bejegyzésből láttam).

Vannak kivételek, de szinte minden embernek van valamilyen hobbija. Van akinek egy, de van olyan is akinek jó sok van.
Én az utóbbi kategóriába tartozok. Nagyon sok hobbim van, amikből nem nagyon engedek és igyekszem mindegyikre időt szakítani.

Sajnos már hagytam le hobbikat is, mivel nem volt hozzá lelki energiám vagy szimplán túl sok időt vett el az életemből. Az egyik ilyen a rajzolás. Félreértés ne essék, imádok még mindig rajzolni, csak szimplán nincs időm rá és lelki energiám. 

A leggyakrabban előtérbe került hobbim az a barátság karkötők bogzása (friendship bracelet). 
Intenzívebben a karantén időszak alatt kezdtem el foglalkozni vele, de már előtte is ismertem már és csináltam is. De nem tudtam, hogy ennyire sokat fejlődött az idő alatt. 
Az utóbbi két évben sikerült ismét jobban megismernem és megtanulnom a technikákat is, mert miért ne, hiszen érdekel. És ami érdekli az embert, azért mindent megtesz, hogy többet tudjon meg. 

Majd a karkötőknek külön bejegyzést szánok, mivel megérdemlik és szeretnék velük büszkélkedni, hogy mennyire szépek lettek. (ez egy kicsit beképzelt lett...)

Na de a lényeg az, hogy minden embernek, ha szüksége van rá. akkor mindenképpen keressen egy olyan tevékenységet, amit szeretni fog és hosszú távon is sikerül megtartania. Akik meg úgy vannak, hogy nincs idejük rá, azok ne csüggedjenek, először mindig a fontos dolgokra szánunk időt. 
És nincs annál jobb érzés, hogy a szabadidődben megnyugodsz rajzolás, festés vagy bármilyen tevékenység alatt és nem érzed magad stresszesnek.
Holnap találkozunk!
Üdv, Bali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése